۱۰۰۸۸۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گتوسو: عالی بازی کردیم و از کسی کینه‌ای ندارم

سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است که تیمش بازی بی‌نقصی را مقابل هلاس ورونا به نمایش گذاشت.

خبرگزاری تسنیم: جنارو گتوسو در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه هلاس ورونا در چارچوب هفته بیست‌وهفتم سری A ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN»، گفت: تمام بازیکنان‌ برای ما مهم هستند، به خصوص حالا که قادر هستیم در جریان بازی‌ها پنج تعویض انجام دهیم.

وی همچنین در خصوص مهاجم مکزیکی‌اش که به دلیل کم‌کاری مدتی از تمرین ناپولی کنار گذاشته شده بود اما شب گذشته در بازگشت به ترکیب این تیم موفق شد در دقیقه ۹۰ گل دوم ناپلی‌ها را به ثمر برساند، اظهار داشت: این بازی فرصت خوبی برای هیروینگ لوزانو بود و شاید هفته بعد امین یونس این فرصت نصیبش شود. من بر این باورم که وقتی بازیکنی جزوی از یک تیم است، باید همسو با بازیکنان دیگر صد درصد تلاش کند. من از کسی کینه‌ای ندارم.

سرمربی ناپولی تصریح کرد: این درست نیست که بگویید ناپولی در این دیدار تنها مستحکم بود و دفاع کرد، چون ما در بازی‌مان نوآوری داشتیم و عالی بازی کردیم. چند تیم هستند که شبیه به هلاس ورونا بازی می‌کنند اما ما چه در زمان صاحب توپ بودن و چه بدون در اختیار داشتن توپ عالی کار کردیم. ما در فرم و شکل خوبی هستیم و می‌توانیم توپ را به خوبی بین خودمان پاسکاری کنیم و نمی‌خواهیم گل بخوریم. ما همچنان باید پیشرفت کنیم و صبور باشیم اما از سبک بازی تیمم راضی هستم.

گتوسو در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از مدافع الجزایری‌اش که پس از مدت‌ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت، اولین بازی‌اش را برای ناپولی انجام داد و از روی نقطه کرنر پاس گل دوم را به لوزانو داد، اظهار داشت: فوزی غلام به دلیل مصدومیتی که داشت، نمی‌توانست در تمرینات ثبات لازم را داشته باشد اما حالا در وضعیت بهتری است. فراموش نکنید که دو سال پیش فوزی یکی از بهترین مدافعان دنیا بود. او کیفیتی بی‌نظیر دارد.

وی در پایان درباره آینده حرفه‌ای مهاجم لهستانی‌اش که در دقیقه ۳۸ گل اول ناپولی را به ثمر رساند، گفت: من نمی‌توانم صحبتی در این خصوص بکنم. قرارداد آرکادیوش میلیک رو به پایان است. خود میلیک هم می‌داند که من مهاجمان کمی را می‌شناسم که پیشرفتی مانند او داشته‌اند. آرکادیوش می‌داند که من به عنوان بازیکن و به عنوان یک انسان برای او احترام خاصی قائل هستم.

ناپولی که با آمدن جنارو گتوسو جان تازه‌ای گرفته و تیمی متحول‌شده نشان داده، با این برد ۴۲ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده‌بندی سری A جای دارد. آنها که اخیراً با شکست یوونتوس فاتح جام حذفی ایتالیا شدند، حالا به دنبال کسب سهمیه اروپایی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج