۱۰۰۹۳۰۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

برای مانوئل ژوزه هم ۱۳۰۰ صفحه نوشتید؟

دوست داریم باشگاه پرسپولیس، مدیران قبلی و فعلی به این سؤال پاسخ دهند آیا هنگام شکایت ژوزه هم ۱۳۰۰ صفحه دفاعیه تنظیم شد؟

خبرورزشی: مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفته باشگاه برای دفاع از حقوقش در برابر شکایت برانکو ۱۳۰۰ صفحه دفاعیه تنظیم کرده و این دفاعیه در اختیار فیفا قرار گرفته است. بعید است برای دفاع از حقوق یک باشگاه نیاز باشد ۱۳۰۰ صفحه دفاعیه تنظیم کرد و سؤال مهم‌تر آیا فیفا فرصت می‌کند این میزان دفاعیه را مطالعه کند؟

۱۳۰۰ صفحه علیه برانکو که بهترین مربی خارجی تیم پرسپولیس بوده و جام‌های متعددی را برای تیم به ارمغان آورده نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس بر حسب عادت همه تیم‌های ایرانی بعد از شکایت به دنبال دفاع از حقوق خویش است. باشگاه‌های ایرانی وقتی می‌خواهند با بازیکن و مربی خارجی قرارداد امضا کنند از وکیل حقوقی بهره نمی‌گیرند، اما وقتی با شکایت بازیکن و مربی خارجی مواجه می‌شوند وکیل حقوقی به‌خدمت می‌گیرند و چند ده هزار دلار هم هزینه می‌کنند تا در پرونده بازنده نشوند! رفتار اشتباه دیگر اینکه باشگاه‌ها زمان تسویه حساب به بازیکن و مربی خارجی پول نمی‌دهند، اما همین که شکایت‌ها به فیفا می‌رسد علاوه بر پرداخت پول اصلی جریمه هم می‌دهند تا جایی که برخی مواقع این‌گونه می‌توان برداشت کرد باشگاه‌های ایرانی به دنبال اذیت کردن بازیکن و مربی خارجی هستند نه پول ندادن.

پرسپولیس اگر هنگام خداحافظی با برانکو صحبت می‌کرد به طور حتم در شرایط بهتری با این مربی خارجی به توافق دست پیدا می‌کرد. این کار را باشگاه استقلال هم می‌توانست بعداز برکناری شفر انجام دهد، اما عادت کرده‌ایم لقمه را دور سر بچرخانیم.

۱۳۰۰ صفحه نوشته علیه شکایت برانکو؛ امیدواریم در نهایت رأی به سود باشگاه صادر شود چراکه در غیر این‌صورت کسی که این همه دفاعیه تهیه کرده آزرده خاطر خواهد شد! دوست داریم باشگاه پرسپولیس، مدیران قبلی و فعلی به این سؤال پاسخ دهند آیا هنگام شکایت ژوزه هم ۱۳۰۰ صفحه دفاعیه تنظیم شد؟ مربی‌ای که هیچ آورده‌ای برای باشگاه نداشت و برای اینکه شکایت خود را به کرسی بنشاند از راه ندادن خود به تمرین هم فیلم گرفت.

همه این مشکلات با یک رفتار حرفه‌ای و ساده قابل حل است. باشگاه وقتی قراردادی با بازیکن و مربی خارجی امضا می‌کند یعنی اینکه در حال ایجاد تعهد برای خود است و باید حساب و کتاب اجرای تعهدات را داشته باشد. عدم اجرای این تعهدات باشگاه را بیشتر متضرر می‌کند به این خاطر که فیفا حتی سود پول را هم حساب خواهد کرد و از همه مهمتر باشگاه برای پرداخت بدهی تحت فشار قرار می‌گیرد. اگر باشگاه درست رفتار کند به طور حتم ۱۳۰۰ صفحه که جای خود دارد نیاز به این هم ندارد ۱۳ صفحه دفاعیه تنظیم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقشه دو برابرشو هم بگیره،بایدم بدید بهش

    • بدون نام

      خدالعنتشون کنه یه مشت ادمای نمک نشناس پست فطرت که برانکو فراری دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج