۱۰۱۱۶۶۹
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان، مربی جوانان؛ استیلی، مربی امید

کمیته فنی دیروز تشکیل جلسه داد و در این نشست مقرر شد هدایت تیم جوانان به علیرضا منصوریان محول شود و تیم امید هم همچنان زیر نظر حمید استیلی به فعالیت خود ادامه دهد.

خبرورزشی: تیم جوانان مهرماه درگیر بازی‌های قهرمانی آسیا و همچنین انتخابی جام جهانی خواهد شد و تیم امید هم باید تابستان آینده در بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال شرکت کند. تیم امید به تازگی در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کرد که در این بازی‌ها موفق نبود. مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هر دو سال یک بار برگزار می‌شود. یک دوره از بازی‌ها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و دوره بعدی آن به بهانه صعود به المپیک است. به این خاطر که المپیک هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود.

تیم جوانان با هدایت سیروس پورموسوی در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها موفق ظاهر شد، اما بعد از این بازی‌ها سرمربی سابق فولاد از سمت خود استعفا و اعلام کرد به دنبال بازگشت به تیم‌های لیگ برتری است. در حالی که کمیته جوانان تصمیم گرفته هدایت تیم ملی جوانان را به علیرضا منصوریان محول کند این مربی هنوز پاسخی به درخواست فدراسیون فوتبال نداده است. علیرضا منصوریان قبل‌تر هم با فدراسیون فوتبال همکاری کرده بود. او در برهه‌ای هدایت تیم امید را بر عهده گرفت که متأسفانه نتوانست این تیم را به المپیک رهنمون کند. به طور حتم در صورتی که علیرضا منصوریان سرمربی تیم جوانان شود کار سختی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت. به این خاطر که تیم جوانان چهار ماهی است که به بهانه کرونا تمرین نمی‌کند. از سویی بازی‌ها مهرماه برگزار می‌شود و تیم جوانان در صورت صعود از مرحله گروهی که محتمل است، در مرحله یک‌چهارم نهایی با کره جنوبی یا ژاپن مسابقه خواهد داد.

مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ژوئن ۲۰۲۱ بازی‌های مقدماتی خواهد بود و ایران در صورت صعود در سال ۲۰۲۲ در بازی‌های نهایی شرکت خواهد کرد. همان‌طور که اشاره شد حمید استیلی قرار است این تیم را هدایت کند. کمیته فنی بر این عقیده است، چون حمید استیلی از هدایت تیم امید تجربیات خوبی به دست آورده بهتر است همچنان مربی این تیم باشد. تمرینات تیم جوانان به زودی آغاز می‌شود، چون بازی‌های این تیم مهرماه برگزار می‌شود و تیم امید هم تمرینات خود را در روز‌های فیفا برگزار خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      باز هم سیاسی کاری بازهم دستهای پشت پرده.خجالتبکشید

    • علی

      به جز این دونفر هم تو مملکت دیگه کسی نیست !!!!!سابقه خوبی هم دارن !!@@!!

    • بدون نام

      کلا تو ایران ۲۰مربی بیشتر نیستن که اسمی باشن فقط جاها شونو با هم تو تیما عوض میکنن این میره اون میاد بجاش فوتبال کثیفی داریم کثیف

    • بدون نام

      با این مربیان فوتبال ایران به فنا میرود

    • بدون نام

      این استیلی کی میخواد دست از سر تیم امید برداره!؟ حالا یه گل زد به آمریکا، دیگه ول کن نیست.
      بابا مهدوی کیا هم گل زده به آمریکا!

    • حمیدتاجی دهقی

      به به چه زوج موفقی تا چند سال دیگه قهرمان جهان می شویم خ خخخخخ خخخخخ

    • بدون نام

      اینا از استیلی چی میخوان آقا این روزمش چیه هر تیمی رفت گند زد برای چی آبروی فوتبال یه مملکت میوفته دست کسایی که کاربلد نیستند تیم المپیک با اون همه استعداد دستش بود چهار تا پاس سالم نمیدادن به قول پروین علی اصغری بازی میکردن صیاد منش توپ رو ور میداشت اینقده تک میرفت تا به بم بست میرسید یا خراب میکرد یا مجبوری پاس میداد بقیه هم همیطور همون مرحله گروهی هم حذف شد تو رده باشگاهی هم همینطور هر جا رفن گند زد پرس پلیس ملوان ...فقط در عجبم

    • بدون نام

      برادر عزیز سرمربی مجیدی یادم رفت خاطره برای شما تعریف کنم اواخر جنگ عملیات مرصاد بود دوشمن وارد زمین ما شود رهبر عظیم الشان به جنگ رفت وقتی بردران قیور وشجاع فاهمیدن اعزام شدن وبه دشمن حمله کردن وشکستش دادیم این شجاعت وقدرت از خدا ورهبر ما

    • بدون نام

      هر دو تا کنون باید دانسته باشند به درد مربی گری نمی خورند

    • پرسولیس و سوراختور و شیشتقلال لنگی کیسه کش

      بگو علی شیش پا العینی خخخ

    • بدون نام

      استیلی آخه مربیه؟

    • پدرام

      هر دوتا گند زده اند بازم باید باشند؟
      کارنامه این دو چیه؟
      چه موفقیتی داشتند!

    • صنعت

      گاومون زاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج