اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۱۷۲۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

جدال تاریخی انتقامی ماهینی برابر پرسپولیس

کاپیتان سابق پرسپولیس اکنون این تیم را به عنوان رقیب پیش رو خواهد دید.

ورزش سه: مصدومیت رباط صلیبی و در ادامه بدشانسی در اردوی پیش فصل در ترکیه، باعث شد تا حسین ماهینی نتواند شانس زیادی در فصل نوزدهم در ترکیب پرسپولیس داشته باشد و در ادامه بدترین اتفاق برای او قرار گرفتن در لیست خروجی نیم فصل بود.

کاپیتان دوم پرسپولیس ساعاتی پیش از حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت این تیم و در تمرینات، با خبر پایان همکاری با تیم محبوبش مواجه شد تا قصه او و شماره ۱۳ سرخ به این شکل پایان یابد.

ماهینی اکنون در فاصله حدود ۲۴ ساعت تا یک تقابل ویژه با پرسپولیس امیدوار است یک روز تاریخی و خاص را شکل دهد. بعد از نمایشی جالب توجه مقابل فولاد خوزستان که با تاثیرگذاری روی هر سه گل نساجی مازندران همراه بود، او اکنون به بازیکنی قابل اعتماد برای محمود فکری تبدیل شده تا بتواند در ادامه کامیابی‌هایش مقابل مدعیان، اینبار پرسپولیس را به عنوان قهرمان متوقف کند و بر این اساس روی آمادگی و البته شناخت بالای ماهینی از تیم حریف حساب ویژه باز خواهد کرد.

ماهینی که البته انتظار نداشت تصمیم یحیی گل محمدی در بدو حضور و قبول نیمکت پرسپولیس جدایی او باشد، این بازی قطعا برایش جنبه احساسی و انتقامی خواهد داشت. جایی که باید مقابل هم‌تیمی‌های سابقش و روبروی مربی‌ای قرار گیرد که اولین تصمیمش علیه او بوده است.

ماهینی لحظاتی بعد از قهرمانی چهارم پرسپولیس با سه نقطه نسبت به آن واکنش نشان داد و در ادامه نیز مدعی شد در آن حرف‌های ناگفته زیادی وجود دارد که به وقتش به آن اشاره خواهد کرد؛ حرف‌های ناگفته ماهینی اما هر چه که هست باید بخش زیادی از آن را در طول ۹۰ دقیقه فرصتی که احتمالا مقابل پرسپولیس خواهد داشت به اثبات برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوکر=سوزش

      زمان مربی گری کالدرون سه بار ماهینی و فرستاد داخل هرسه بارشم تیم شکست خورد,یحیی بهترین کار و کرد

    • بدون نام

      دستش دردنکنه ولی دیگه توتیم پرسپولیس کبیر جواب نمی‌داد متشکربابت زحمتهاش جوری تیترزدی انگارپدرکشتگی داره باما هوادارپرسپولیس حتی نلووینگاداروهم دوست داره هرکی واسه تیم زحمت کشیده روزی جاش توقلب ماهست تاهمیشه همیشه ماهی ماهینی عزیزحسین دوست داشتنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج