جاباما
۱۰۳۰۵۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پایان ثبات ستاره ایرانی با حضور در بلژیک

در گزارش امروز در مورد عملکرد لژیونر‌ها سراغ میلاد محمدی رفته ایم و به بررسی عملکرد مدافع ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه خنت در لیگ بلژیک پرداخته‌ایم.

خبرگزاری فارس: در گزارش امروز در مورد عملکرد لژیونرها سراغ میلاد محمدی رفته ایم و به بررسی عملکرد مدافع ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه خنت در لیگ بلژیک پرداخته ایم.

پایان ثبات ستاره ایرانی با حضور در بلژیک

میلاد محمدی، مدافع چندین سال گذشته تیم ملی کشورمان را می توان یکی از موفق ترین لژیونرهای ایران نام برد. مدافع ریز نقش و سرعتی بزرگ شده جنوب شهر تهران است و به همراه مهرداد برادر دوقلویش پا به عرصه فوتبال گذاشت.

* استارت فوتبال حرفه ای با راه آهن

میلاد و مهرداد دوقلوهای دوست داشتنی فوتبال ایران در اولین گام برای ورود به فوتبال حرفه از باشگاه راه آهن تهران کارشان را آغاز کردند. مدافع ملی پوش کشورمان ابتدا در سطح جوانان برای باشگاه های داماش و نیرو زمینی بازی کرد و در سال 2014 پا به عرصه فوتبال حرفه ای گذاشت و به تیم راه آهن تهران پیوست.

عملکرد درخشان میلاد در راه آهن باعث شد تا از مهرداد جلو از برادرش جلو بزند و از سوی کارلوس کی روش در سال 2015 به تیم ملی دعوت شد. مدافع سرعتی تهرانی در طول 2 فصل حضورش برای نفت 44 بازی انجام داد و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

* دعوت به تیم ملی بوسیله کی روش و آغاز درخشش

بعد از دعوت میلاد به تیم ملی از سوی کی روش باشگاه های بزرگ داخلی خیز برداشتند تا این مدافع آینده دار را جذب کنند اما مدافع با استعداد ایرانی می خواست لژیونر شود تا پیشرفت بیشتری در مسیر فوتبالی اش داشته باشد.

محمدی در سال 2016 بعد از درخشش به همراه راه آهن از لیگ برتر روسیه پیشنهادی دریافت کرد. مدافع ملی پوش کشورمان بلافاصله این پیشنهاد را قبول کرد تا در فصل 2016-2017 به لیگ روسیه و تیم احمد گروژنی منتقل شود.

* ماجراجویی در لیگ روسیه با احمد گروژنی

در آن زمان سردار آزمون و سعید عزت اللهی دیگر بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ روسیه بودند و میلاد در این لیگ گاهی مقابل دوستانش در تیم ملی ایران بازی می کرد. مدافع ایرانی به محض ورود به تیم گروژنی پیشرفت خود را آغاز کرد. او در تمام بازی های فصل تیمش حضوری فعال داشت و رفته رفته به مهره کلیدی تیم روسی تبدیل شد.

محمدی را می توان یکی از باثبات ترین لژیونرهای ایران در چند سال گذشته نامید. این بازیکن ملی پوش 3 فصل خوب به همراه گروژنی داشت و در این 3 سال عملکرد باثبات و رضایت بخشی داشت. او 78 بازی برای گروژنی انجام داد و 3 گل به ثمر رساند.

* مهره کلیدی کی روش و درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸

عملکرد درخشان مدافع ایرانی باعث شد تا باشگاه های بزرگ اروپا در لیگ های سطح دوم به جذب او باشند. محمدی قراردادش با احمد گروژنی 3 سال اعتبار داشت و با مذاکره باشگاه قرار شد تا بعد از اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که خواست برود.

درخشش محمدی به همراه گروژنی تاجایی رسید که کی روش او را به عنوان مهره کلیدی اش در جام جهانی 2018 روسیه انتخاب کرد. محمدی از سال 2015 هیچ اردویی نبود که از سوی کی روش دعوت نشود و این عملکرد با ثباتش در گروژنی باعث شد تا به یکی از مهره های فیکس تیم ملی ایران تبدیل شود. بعد از درخشش محمدی در ویترین جام جهانی 2018 چندین پیشنهاد جدید اروپایی به او رسید.

* انتقال به خنت بهترین باشگاه لیگ بلژیک

خنت یکی از باشگاه های بزرگ و پرافتخار بلژیک وارد عمل شد تا میلاد محمدی را به خدمت بگیرد. در نهایت موفق شد تا رضایت این مدافع ایرانی را جلب کند. ماجراجویی محمدی در بلژیک به همراه تیم خنت زیاد خوب پیش نرفت. در فصل 2019-2020 محمدی نتوانست عملکرد ثابت و خوبش در 3 فصل گذشته به همراه گروژنی را در لیگ بلژیک تکرار کند.

* پایان چندین سال ثبات عملکرد با حضور در بلژیک

فصل گذشته را می توان فصل افت محمدی بعد از چندین فصل با ثبات به همراه نفت و گروژنی نامید. محمدی در طول 5 فصل گذشته همیشه در حالت اوج بود به همین خاطر همیشه در ترکیب ثابت تیم ملی قرار داشت اما در فصل گذشته نتوانست خودش را به عنوان مهره اصلی خنت جای دهد. او در طول فصل 14 بار به میدان رفت و تنها یک گل برای تیمش به ثمر رساند.

*آمار میلاد محمدی در خنت در فصل گذشته به شرح زیر است:

تعداد بازی: 18

تعداد گل: یک

تعداد پاس گل: یک

عملکرد نه چندان خوب محمدی در خنت باعث شده تا سران باشگاه بلژیکی به دنبال فروش این بازیکن و درآمدزایی باشند. محمدی طبق گزارش های رسیده در ماه گذشته از لیدز یونایتد و وست بروم از چمپیون شیپ انگلیس پیشنهاد داشت. همچنین گلاسکو رنجرز با هدایت استیون جرارد اسطوره لیورپول به دنبال محمدی بود. با این وجود محمدی در خنت ماندگار شده در فصل جدید برای تیمش به میدان رفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج