اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۰۶۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اخباری و شانس ناگهانی برای ستاره‌ شدن

با اقدام به فسخ قرارداد رشید مظاهری، حالا می‌توان گفت اخباری در دیدار فینال جام حذفی درون دروازه تراکتور قرار خواهد گرفت.

ورزش سه: با اقدام به فسخ قرارداد رشید مظاهری، حالا می توان گفت اخباری در دیدار فینال جام حذفی درون دروازه تراکتور قرار خواهد گرفت.

امروز از تبریز خبر رسید که محمدرشید مظاهری سنگربان تیم تراکتور قراردادش را این تیم فسخ کرده است. اتفاق عجیبی که رخ دادن آن در آستانه فینال جام حذفی، دور از ذهن بود. به این ترتیب، محمدرضا اخباری سنگربان ۲۷ ساله و اصفهانی تراکتور، تنها گزینه ساکت الهامی برای حضور در فینال جام حذفی است.

اخباری و شانس ناگهانی برای ستاره‌ شدن

تراکتور دیشب در اولین بازی نیمه نهایی جام حذفی موفق شد با یک گل از سد نفت مسجدسلیمان عبور کند. در این بازی، محمدرضا اخباری درون دروازه تبریزی ها قرار گرفت. اخباری با درخشش درون دروازه تیمش، یکی از عوامل پیروزی تراکتور بود. او در این مسابقه 3 سیو داشت و 3 بار نیز با موفقیت از دروازه اش خارج شد تا با کسب نمره 7.3 یکی از خوب های تراکتور باشد.

اخباری دروازه بان سابق سایپا که چند فصل به عنوان دروازه بان شماره یک تراکتور درون دروازه این تیم قرار داشت، در لیگ قبل و در بیشتر دیدارها ذخیره محسن فروزان بود و تنها در 5 دیدار برای تراکتور به میدان رفت و موفق به ثبت کلین شیت نشد.

اما اخباری در این فصل، در 3 دیدار از 4 بازی جام حذفی و مقابل تیم های پاس همدان، نود ارومیه و نفت مسجدسلیمان به بازی رفت و در لیگ برتر نیز مقابل سایپا و شهرخودرو درون دروازه تیمش قرار گرفت و اتفاقا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

سنگربان تراکتور در دیدارهای جام حذفی، برای تراکتور خوش درخشیده تا با وجود غیبت مظاهری، خیال ساکت الهامی از بابت دروازه اش راحت باشد. در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تراکتور به مصاف پاس همدان رفت که در این بازی، اخباری یک ضربه پنالتی را از همدانی ها مهار کرد که داور مسابقه دستور به تکرار آن ضربه داد. اخباری ضربه تکراری را نیز مجددا مهار کرد اما در ریباند، بازیکنان پاس موفق شدند دروازه او را باز کنند.

این سنگربان اصفهانی، در طی سالهای 94 تا 96 دوران سربازی را در تراکتور گذراند و دروازه بان شماره یک این تیم بود و با تراکتور به نائب قهرمانی جام حذفی و مقام سوم لیگ برتر دست یافت. اخباری با 28 کلین شیت لیگ برتری، 5 کلین شیت از 13 بازی جام حذفی، و 4 کلین شیت از 8 بازی آسیایی رکورددار کلین شیت باشگاه تراکتور است.

حالا و پس از فسخ قرارداد رشید مظاهری با تراکتور، اخباری این شانس را دارد تا با تبریزی ها، اولین عنوان قهرمانیش را در فوتبال ایران تصاحب کند. تراکتور منتظر برگزاری شهرآورد تهران است تا از بین استقلال و یا پرسپولیس، حریف این تیم در دیدار پایانی جام حذفی مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج