اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۰۹۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طارمی منتظر جواب تست کرونا

روزنامه آبولا درباره شرایط مهاجم ملی‌پوش تیم ملی ایران می‌نویسد: طارمی به‌تازگی تست کرونا داده و منتظر نتیجه آن است تا با تایید نهاد‌های بهداشتی و بدون مشکل به پرتغال سفر کند و برای حضور در تیم جدیدش آماده شود.

روزنامه فرهیختگان: روزنامه آبولا درباره شرایط مهاجم ملی‌پوش تیم ملی ایران می‌نویسد: «طارمی به‌تازگی تست کرونا داده و منتظر نتیجه آن است تا با تایید نهادهای بهداشتی و بدون مشکل به پرتغال سفر کند و برای حضور در تیم جدیدش آماده شود.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی ریوآوه که این روزها در ایران به‌سر می‌برد، به‌زودی برای امضای قراردادش با پورتو راهی پرتغال می‌شود. مذاکرات بین دو باشگاه تقریبا نهایی شده است و رسانه‌های پرتغالی از توافق دو طرف بر سر این انتقال خبر می‌دهند.

روزنامه آبولا درباره شرایط این مهاجم ملی‌پوش می‌نویسد: «طارمی به‌تازگی تست کرونا داده و منتظر نتیجه آن است تا با تایید نهادهای بهداشتی و بدون مشکل به پرتغال سفر کند و برای حضور در تیم جدیدش آماده شود. سرخیو کوسیسائو، سرمربی پروتو در تلاش است تا هرچه سریع‌تر پرونده انتقال این مهاجم ایرانی را ببندد و او را به ترکیب تیمش اضافه کند. به‌نظر می‌رسد تنها امضای نهایی قرارداد او باقی مانده است و در روزهای آتی این اتفاق رخ خواهد داد.»

روزنامه «اوجوگو» نیز نوشته است: «طارمی قرار بود روز چهارشنبه (دیروز) برای نهایی کردن انتقالش راهی پرتغال شود. توافقات در این زمینه انجام شده و طارمی می‌خواهد هرچه زودتر به پرتغال بیاید و به روند این جابه‌جایی سرعت ببخشد.»

شهریار مغانلو، دیگر بازیکن ایرانی است که در راه حضور در لیگ پرتغال قرار دارد و آبولا در خبری از حضور او در این کشور طی روزهای آینده گفته و می‌نویسد: «مهاجم تیم فوتبال پیکان ایران در آستانه حضور در یکی از تیم‌های پرتغالی قرار دارد. این بازیکن ۲۵ ساله طی روزهای اخیر به سفارت پرتغال در ایران مراجعه کرده تا کارهای ویزایش برای سفر به این کشور را انجام دهد. سانتاکلارا در تلاش است این مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرد و مذاکرات روند مثبتی داشته است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج