۱۰۴۳۶۰۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

فریبا: تجمع هواداران استقلال کار خوبی بود

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که مدیران انتخاب شده برای این باشگاه از سوی وزارت ورزش، در حد این تیم نبوده و نیستند چرا که استقلال در سال‌های نه چندان دور مدیران بسیار قوی و بزرگی را در اختیار داشته است.

ورزش سه: پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که مدیران انتخاب شده برای این باشگاه از سوی وزارت ورزش، در حد این تیم نبوده و نیستند چرا که استقلال در سال‌های نه چندان دور مدیران بسیار قوی و بزرگی را در اختیار داشته است.

بهتاش فریبا بازیکن و مربی سابق استقلال پس از نشست روز گذشته پیشکسوتان این تیم درباره تصمیم ‌گیری‌های انجام شده در این نشست، گفت: به همت آقای اولیایی جلسه‌ای هم‌اندیشی را با بازیکنان قدیمی داشتیم؛ بسیاری از بزرگان استقلال در این جلسه بودند، ما تصمیم گیر نیستیم اما حداقل هوادار بداند که ما دغدغه تیم‌مان را داریم. در طول دوران قدمت باشگاه استقلال هیچوقت به اندازه امروز باشگاه ما بی در و پیکر نبوده است. ۲۵ روز دیگر قرار است لیگ آغاز شود اما نه هیات مدیره داریم، نه مدیرعامل داریم، نه مربی داریم و نه تکلیف بازیکنان مشخص است، دوره بسیار بدی شده است و همگی ما ناراحت هستیم. شنیدم مردم هم مقابل مجلس تجمع کردند، خیلی کار خوبی کردند چون باید تکلیف ما مشخص شود.

وی افزود: تیم رقیب‌مان (پرسپولیس) همه چیز در آن مرتب است، خداراهم شاکریم که در آن تیم همه چیز مرتب است ولی ما هم دو ستاره داریم و باید دیده شویم و اینطور نباید باشد که هر کسی در این دولت آمد، بخواهد یک‌طرفه نگاه کند؛ ما امروز جمع شدیم که به هواداران‌مان بگوییم در میدان هستیم و هر تلاشی بتوانیم انجام خواهیم داد تا بتوانیم شرایط خوب گذشته را برای تیم‌مان بار دیگر فراهم کنیم.

فریبا در پاسخ به این‌که چه کسی یا کسانی را مقصر این روزهای استقلال می‌داند، گفت: ومدیرعامل‌های ما را چه کسی می‌گذارد؟ وزارت ورزش. ما گرفتاری‌های زیادی داریم و یادمان باشد که در زمان گذشته چه کسانی مدیریت باشگاه را برعهده داشته‌اند، به نحوی باید مدیرعامل جدید را انتخاب کرد که شخصیت باشگاه هم حفظ شود. قصد بی‌احترامی به مدیران فعلی باشگاه را ندارم اما انسان‌های شناخته‌شده و فوتبالی باید بالای سر این تیم بیایند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازیکنان جدید جذب شده هم گفت: من صحبتم با تمامی پیشکسوتان استقلال درباره همین مسئله بود که هر تیمی باید یار بگیرد و در این‌باره بحثی وجود ندارد؛ اما من مانده‌ام واقعا که در این شرایط که ما سرمربی نداریم، نفرات جدیدی جذب شده‌اند که همگی هم بازیکنان خوب و خدایی ناکرده قصد بی‌احترامی به بازیکنان ندارم، فقط حرف من این است که در باشگاه چه کسی تصمیم گرفته است که یک هافبک چپ یا دفاع وسط جذب کنیم؟ آیا کمیته فنی وجود داشته است، آیا سرمربی صورت داده است؟ که می‌دانم پاسخ هر دو سوال منفی است، آن مدیرانی که این بازیکنان را انتخاب و جذب کرده‌اند چقدر توانایی انتخاب دارند؟ چطور می‌دانستند که استقلال چه بازیکنانی را نیاز دارد و چگونه تشخیص داده است؟

فریبا در ادامه انتقادات خود از جذب بدون برنامه بازیکنان جدید، افزود: شما ببینید تیم پرسپولیس بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده و پنجره نقل و انتقالاتی‌اش را هم باز نگه داشته‌اند؛ از همه خریدهای جدید خود هم در حال استفاده هستند و همگی آن‌ها هم در جمع بهترین‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. این نشان می‌دهد که پشتوانه وجود داشته و بستری فراهم بوده است، سرمربی تیم نفرات خود را با توجه به کمبودهای خود لیستش را ارائه کرده و خریدهای جدید انجام شده است. تیم ما ۶ دفاع وسط دارد، دو مدافع میانی جدید هم جذب کرده‌ایم!

پیشکسوت استقلال درباره راه چاره حل مشکلات این روزهای آبی‌پوشان گفت: راه چاره از نظر من این است که هر چه زودتر (حتی فردا دیر است) جلساتی گذاشته شود و قدیمی‌های استقلال که حد خود را می‌دانند و مورد مقبولیت هوادار هستند، جمع شوند هم سرمربی را انتخاب کنند و هم بازیکنان جدید را انتخاب کنند و هم کار تیم را برای فصل جدید شروع کنند چرا که ۲۵ روز دیگر فصل جدید شروع می‌شود؛ شما ببینید بازیکنان ما از لیگ قهرمانان آسیا بازگشته‌اند، نیاز به ۱۰ روز ریکاوری دارند آنقدر خسته بودند چرا که لیگ فرسایشی را پشت سر گذاشته‌اند.

بعد از آن هم که لیگ جدید شروع می‌شود، شما می‌دانید که پیش فصل ۴۵ روز زمان لازم دارد، یعنی شما با این شرایط ۴ ۵ دیدار آغازین فصل را از دست خواهی داد. هر چقدر هم برای شروع تاخیر شود و تصمیم‌گیری نشود، کار سخت‌تر می‌شود و سال آینده نیز ما این گرفتاری‌ها را خواهیم داشت. هر چه زودتر باید آدم‌های صالح و استقلالی که سابقه خوبی را هم دارند را باید انتخاب کنند چرا که ما کم نداریم و افراد بسیاری هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزارت ورزش عقده این دوستاره روداشت وداره که تیم به این روز انداختن تاتیم حکومتی خودشون هم دوستاره ای بشه

    • ارتش سرخ

      منتظر باشید تا تیمتون درست بشه

      پاسخ ها

      • عای

        وقتی دید گاه امثال شما پیش کسوت اینگونه باشه وتوهمات کذب به هوادار تزریق کنی نتیجه اش میشه همین چرا دروغ تحویل مردم میدید ببینید در این چند سال چقدر خرج بازیکن ومربی خارجی واستون کردند اگر مربی تون رو فراری دادند برانکو وکالدرون هم بخاطر پول فراری دادند

      • بدون نام

        ما منتظر نيستيم تیممون درست بشه چون میدونیم با وجود سلطانی فر هیچوقت تیممون درست نمیشه

      • بدون نام

        بگو تیم بی عرضه س چرا می ندازین گردن این و اون

    • بدون نام

      اره فریبا خانم وقتی لیدرشون تو باشید معلومه روزها در فدراسیون وشبها تو پیج AFCرفتن دیگه کاری ندارید اگر این همه وقت برای تمرین وتمرکز روی تیم میگداشتین شاید میتونستید برای دومی همیشه بجنگید سس ماس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج