۱۰۴۶۶۰۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

چالش در پرسپولیس؛ جدایی یحیی از افشین!

اعضای تیم پرسپولیس در روزی که رقابت‌های لیگ برتر فصل بیستم قرعه کشی شد با نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز کردند تا خودشان را برای یک فصل پر از چالش و البته فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند و البته از شروع تمرینات این تیم مشخص بود که یحیی و دستیارانش کار سختی برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر دارند.

روزنامه فرهیختگان: اعضای تیم پرسپولیس در روزی که رقابت‌های لیگ برتر فصل بیستم قرعه کشی شد با نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز کردند تا خودشان را برای یک فصل پر از چالش و البته فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند و البته از شروع تمرینات این تیم مشخص بود که یحیی و دستیارانش کار سختی برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر دارند. دیروز پرسپولیسی‌ها براساس آنچه انتظارش می‌رفت با تعداد کمی بازیکن تمرینات خود را آغاز کردند و به غیر از ملی‌پوشان تیم که در اردوی ترکیه به سر می‌برند، چند بازیکن قدیمی به دلیل مشکلات مالی و عدم عمل کردن باشگاه به تعهداتش حاضر نشدند که در روز اول تمرینات حضور پیدا کنند و البته این مساله علاوه‌بر ناراحتی کادرفنی، عکس‌العمل تند هواداران را نسبت به باشگاه در پی داشت.

با اینکه باشگاه در این چند روز تلاش بسیاری کرده که با بزرگ‌نمایی دریافتی بازیکنان را طوری نشان بدهند که بسیار درخور توجه است، اما این حربه باشگاه راه به جایی نبرد و بازیکنانی که هنوز طلب‌هایی از بابت رقم قرارداد و همچنین آپشن‌های قراردادشان دارند حاضر نشدند که در تمرین حضور پیدا کنند. جالب است بدانید که آنها برخلاف آنچه انعکاس داده می‌شود مشکل‌شان تنها پول نیست و بر این باورند که باشگاه به بدقولی و دروغ گفتن به بازیکنان عادت کرده و در آخرین قولی که به بازیکنان داده شده بود بنا بر این بود که تا ۱۵ مهرماه تمام مبلغ قرارداد و آپشن‌ها به حساب بازیکنان واریز شود و هنوز این اتفاق رخ نداده و حالا هم باشگاه با مطرح کردن بدهی برانکو که بیش از یک سال درگیر آن است قصد دارد باز هم زمان بخرد. گل‌محمدی نیز دیروز در جمع خبرنگاران به همین مساله اشاره کرد و گفت: «مطالبات برانکو از دو سال پیش مشخص است، هر وقت بحث مطالبات می‌شود می‌گویند پول برانکو، طلب برانکو دستاویزی شده تا پول بچه‌ها را ندهند.»

اختلاف مربی و سرپرست

وقتی علی کریمی در چند نوبت علیه افشین پیروانی موضع گرفت همه فهمیدند که اتفاقاتی رخ داده چراکه کریمی ارتباط نزدیکی با گل‌محمدی دارد و موضع گرفتن او علیه سرپرست تیم که گفته می‌شود با مدیریت باشگاه ارتباط خوبی پیدا کرده نشان از یک اختلاف داشت. پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» نشان می‌دهد که رابطه بین سرمربی و سرپرست تیم چندان حسنه نیست و در اردوی قطر نیز تا حدی برای اعضای تیم قابل لمس بوده است.

کافی است چند اتفاق را کنار هم بگذارید تا به نتیجه برسید؛ کریمی در اینستاگرام پیروانی را آنفالو کرد و در همان بازه زمانی گل‌محمدی چند مطلب از کریمی را در استوری خود بازنشر و حتی از او بابت حمایت‌هایش تشکر کرد! برخی اخبار نیز حاکی از آن است که پیروانی علاقه‌مند است یک فرد رسانه‌ای جدید وارد تیم کند تا تغییراتی در بخش رسانه‌ای ایجاد شود که ظاهرا این تصمیم باب میل گل‌محمدی نیست. پیروانی که در گذشته در موضع مخالف با باشگاه و در کنار گل‌محمدی بود ظاهرا مسیر خود را کمی تغییر داده که بعید است زیاد به نفعش باشد. نزدیکان کریمی می‌گویند حملات او ادامه‌دار خواهد بود و پیشکسوتان نیز درحال موضع‌گیری علیه مدیران باشگاه و شخص رسول‌پناه هستند آن هم در شرایطی که بحث جدایی برخی ستاره‌های تیم کاملا جدی است. صد البته که اینها خبرهای خوبی برای گل‌محمدی به‌عنوان کسی که تیمش قهرمان لیگ شده و به فینال لیگ قهرمانان رسیده، نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی موسوی

      فنگ خوبیه

    • بدون نام

      والا اینا همش سیاست دولته...ملت بفکر خودتون باشین،ی روز حرف استقلاله ی روز پرسپولیس...دارن سرتون رو گرم میکنن...ملت بیخیال این دو تیم باشین ک دارن از حق منو تو میخورن...ب فکر باشین و گول این بازیا نخورین...

    • 77

      تخم مرغ دونه ای 1700مادنبال چی هستیم

    • پدرام

      وای لپ خوشگله قالیچه دزد!؟
      من که قالیچه برات می دزدم بگذارم برم!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج