جاباما
۱۰۶۴۲۷۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پیروانی: تفکر حاکم بر پرسپولیس قهرمانی است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تفکر تیم ما در تمام بازی‌ها قهرمانی است و در هیچ دیداری ضعیف ظاهر نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: افشین پیروانی درباره برتری ۳ بر صفر تیم پرسپولیس مقابل شهرخودرو در هفته جهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این برد را تبریک گفته و به همت هواداران که جای شان خیلی خالی است تقدیم می کنم. بازی خوبی بود و بچه ها خیلی زحمت کشیدند. فکر می کنم نشان داده‌ایم تیم خوب و برتر زمین بودیم. سه گل زدیم و چندین موقعیت دیگر هم داشتیم. به کادرفنی خوب، زحمتکش و قوی و بازیکنان خودمان تبریک می گویم. خدا را شکر روز خوبی برای ما رقم خورد.

وی درباره اینکه چگونه پرسپولیس با وجود تغییر متوالی سرمربیانش در طول یک فصل اخیر همچنان تیم موفقی است، تصریح کرد: همیشه از پرسپولیس توقع برد و قهرمانی وجود دارد. تمام بازی هایش فینال است و مطمئن باشید تفکرش در تمام دیدارها برنده شدن و قهرمانی است و نمی خواهد ضعیف بازی کند‌. پس از زحماتی که دو مربی خارجی برای تیم کشیدند، اکنون یک کادرفنی بومی با هدایت گل محمدی کار بزرگی انجام می دهد.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: گل محمدی مربی فنی و اخلاقی است. با وی به فینال آسیا رفتیم و در لیگ هم به دلیل قهرمانی همه تیم ها مقابل ما با تمام قدرت بازی می کنند و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت می کند. با این وجود روزهای خوب همچنان برای ما رقم می خورد‌. البته تیم بهتر می شود ابتدای فصل هستیم، بلافاصله در لیگ قهرمانان شرکت کرده و هر سه روز یک بار بازی کردیم، محروم داشتیم و پس از آن هم لیگ جدید را شروع کردیم. این مشکلات ما بوده و شاید تیم های دیگر هم این مسائل را کمتر داشته اند.

پیروانی در گفت و گو با برنامه شب‌های فوتبالی ادامه داد: خدا را شکر شرایط مان خوب است و امروز هم یک دیدار قوی داشتیم. خدا را شکر بچه های ما خیلی خوب بازی کردند و این نشان می دهد همیشه تفکر این ما بردن است و این اتفاق هم در حال رقم خوردن است.

وی درباره اینکه پس از حواشی سه هفته اخیر لیگ برتر دیدار پرسپولیس و شهرخودرو در آرامش برگزار شد، توضیح داد: واقعا می خواهم به تیم داوری و به ویژه رضا کرمانشاهی که مدام به صحنه ها نزدیک بودند تبریک بگویم. امروز تیم داوری برخوردی خوب و منطقی داشتند اما هفته پیش از برخورد تند داوران انتقاد کردم. امروز هم از کرمانشاهی و کمک هایش به دلیل برخورد منطقی با هر دو تیم ممنون هستم. نه اینکه به دلیل بردمان این ها را بگویم و روزی هم بوده که با وجود پیروزی از داوری انتقاد کردیم.

مدیر تیم پرسپولیس ادامه داد: صنعت نفت را شکست دادیم اما از داوری گلایه کردیم. امروز هم به تیم داوری تبریک می گویم. شهرخودرو هم تیم خوب و زحمتشکی است اما از داوران عزیز می خواهم روی دوستی و رفاقت سوت بزنند بلکه اگر اتفاقی می افتاد یا بحثی پیش می آید، تنها حربه داوران کارت نباشد. در این سه هفته دیدنی چه قدر کارت داده شد و مربیان از روی نیمکت خود اخراج شدند. این موضوع نمی تواند راهگشا باشد بلکه باید دوستی و رفاقت هم وجود داشته باشد. مربیان هم باید شرایط را درک کرده و زیاد اعتراض نکنند.

پیروانی ادامه داد: خدا را شکر کادرفنی اخلاقی ما اعتراضی نمی کند مگر اینکه به حق باشد. باید از کادر زمان هم تشکر کنیم. همه باید ماسک زده و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم‌ تا این بیماری ریشه کن شود و هواداران به ورزشگاه بیایند. ما بیشترین تماشاگر را داریم و از همه بیشتر در این شرایط ضرر می کنیم. انشاءالله همه دست به دست هم بدهیم تا اتفاق خوبی بیفتد و با ریشه کن شدن بیماری کرونا فوتبال و ورزش کشورمان را جلو ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون تفکر بابامسعوده با جام اسنپی نه آسیا!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج