جاباما
۱۰۶۶۰۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شفر: از دیدن چنگیز خیلی خوشحال شدم

سرمربی اسبق استقلال ظهر جمعه عکسی در کنار عبدالعلی چنگیز ملی‌پوش دهه ۶۰ استقلال که در امارات مشغول مربیگری سطوح پایه‌ای است، منتشر کرد.

خبرورزشی: وینفرد شفر با وجود شکایت از استقلال و دریافت اصل طلب، غرامت و دستمزد وکیل خود به طور تمام و کمال از باشگاه ایرانی بدون اینکه حتی یک دلار تخفیف بدهد، مرتب در فضای مجازی و مصاحبه‌های خود می‌خواهد این مسئله را القا کند که میان هواداران و بازیکنان استقلال با مدیرانی که آن برخورد را با او کردند، تفاوت قائل است، روی همین اصل هر از چند گاهی یاد استقلال کرده و عکس‌های مرتبط با آبی‌پوشان را منتشر می‌کند.

سرمربی اسبق استقلال که علاوه بر آلمان، در امارات نیز خانه دارد و این روزها ساکن دبی است، ظهر جمعه عکسی در کنار عبدالعلی چنگیز ملی‌پوش دهه ۶۰ استقلال که اتفاقاً او نیز از سال‌ها قبل در امارات مشغول مربیگری سطوح پایه‌ای است، منتشر کرد و با نشان دادن رابطه خوب خود با این پیشکسوت تحصیلکرده استقلال در کنار زمین فوتبال نوشت: از دیدنت خیلی خوشحال شدم چنگیز. پس از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در نیمه ‌نهایی جام ‌حذفی و البته کناره‌گیری دکتر نوروزی از معاونت پزشکی باشگاه نیز شاهد واکنش‌های جالب شفر پیرامون این وقایع در فضای مجازی بودیم و مشخص است اخبار استقلال را همچنان به طور دقیق دنبال می‌کند. شاید این مربی در ذهن خود متصور است که می‌تواند یک بار دیگر هم روی نیمکت آبی‌پوشان ایرانی قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج