اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۷۳۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دلفی: چرا بدشانسی در خانه مرا می‌زند؟

واقعاً نمی‌دانم چرا همیشه بدشانسی در خانه من را می‌زند. تمرکزم را از دست دادم و حس و حال خوبی هم ندارم.

روزنامه ایران ورزشی: واقعاً نمی‌دانم چرا همیشه بدشانسی در خانه من را می‌زند. تمرکزم را از دست دادم و حس و حال خوبی هم ندارم. بدشانسی پشت بدشانسی. آمدم اینجا روزهای خوبم را شروع کنم و خیلی هم عالی شروع کردم ولی الان این اتفاق تلخ افتاد و به بن‌بست خوردم.

یونس دلفی از همان سالی که در استقلال خوزستان بازی کرد مشخص بود بازیکن باانگیزه و آینده‌داری است. او در همان فصل، با پیشنهادهای زیادی از تیم‌های بزرگ لیگ ایران مواجه شد اما دلفی رویاهایش را در اروپا دنبال می‌کرد. به خاطر همین، عجله نکرد تا با پیشنهاد اروپایی مواجه شد.

دلفی خیلی زود و زمانی که حتی ۱۸ سال نداشت به بلژیک رفت تا در شارلروا بازی کند. او از همان ابتدا خیلی تلاش کرد توانایی‌هایش را زودتر نشان بدهد اما خیلی زود مصدوم و مدتی طولانی از فوتبال دور شد. بعد از آن، یونس دلفی با انگیزه‌های بالا برگشت اما این بار دیگر جایی در ترکیب نداشت و برای رسیدن به ترکیب اصلی راه به جایی نبرد. به همین دلیل، دلفی ترجیح داد جدا شود و به تیم دیگری برود.

او از بلژیک راهی کرواسی شد تا در گریتسا شانس خود را برای خودنمایی امتحان کند. یونس دلفی مهاجم خوزستانی گریتسا، در همان ابتدا موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل بدهد اما با وجود اینکه خیلی امیدوار به روزهای درخشان بود، این بار هم بدشانسی آورد و با مصدومیت مواجه شد. مصدومیتی که احتمالاً او را حدود ۱۰ هفته از فوتبال دور خواهد کرد.

یونس دلفی مهاجم ۲۰ ساله گریتسا که از اتفاق پیش آمده خیلی ناراحت است و حتی دوست ندارد به آن فکر کند، در رابطه با مشکلات به وجود آمده توضیح می‌دهد.

ظاهراً باز هم مصدوم شدی. این خبر درست است؟

بله، متأسفانه باز هم بدشانسی آوردم و باز هم مصدوم شدم. نمی‌دانم چرا بدشانسی گریبان مرا گرفته اما امیدوارم از این به بعد فوتبال روی خوش خودش را به من نشان بدهد و بتوانم در ترکیب تیمم استمرار پیدا کنم و فرصت انجام بازی‌های خوب نصیبم شود.

چطور این اتفاق افتاد؟

دو روز قبل از بازی‌ها، تمرینات را شروع کردم و متأسفانه روی حادثه‌ای عجیب که پنالتی شد، کشاله رانم پاره شد. یک اتفاق ساده سراغ من آمد و به همین دلیل باید مدتی دور از فوتبال و بازی‌های رسمی باشم.

چه مدت باید دور باشی؟

فعلاً گفتند هفت تا ده هفته باید دور از میادین باشم و نمی‌توانم بازی کنم اما قرار است باز هم بررسی کنند و ببینند شرایط پایم چطور می‌شود. امیدوارم این زمان کمتر شود. اگر این اتفاق رخ بدهد انگیزه بالایی دارم تا با تمام قوا برگردم و گریتسا را در ادامه فصل کمک کنم.

به نظر می‌رسد به لحاظ روحی هم شرایط خوبی نداری.

واقعاً نمی‌دانم چرا همیشه بدشانسی در خانه من را می‌زند. نمی‌دانم واقعاً چه کار کنم. تمرکزم را از دست دادم و حس و حال خوبی هم ندارم. بدشانسی پشت بدشانسی. آمدم اینجا روزهای خوبم را شروع کنم و خیلی هم عالی شروع کردم ولی الان این اتفاق تلخ افتاد و به بن‌بست خوردم. خیلی انگیزه داشتم روزهای خوبی را در این تیم تجربه کنم اما وضعیتی که پیش آمد باعث شد در حال حاضر همه چیز متوقف شود. به هر حال فوتبال است و ممکن است این اتفاق برای هر بازیکنی بیفتد.

فکر می‌کنی چه زمانی برسی؟ می‌توانی این فصل باز هم برای گریتسا بازی کنی؟

فکر می‌کنم برای نیم فصل دوم برسم چون ما بعد از چهار بازی دیگری که تا نیم فصل داریم، بازی‌های‌مان تعطیل می‌شود که نیم فصل بعدی را شروع کنیم. این فرصت کمک می‌کند زودتر به بازی‌ها برسم و امیدوارم که چنین اتفاقی رخ بدهد. فعلاً که باید منتظر نظر نهایی پزشک بمانم و ببینم چه تجویزی برای پای من دارند. آن وقت می‌توانم بهتر و راحت‌تر درباره میزان دقیق دوری‌ام از فوتبال صحبت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج