۱۰۶۸۷۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوازی: با یک تیم دوست‌داشتنی بازی داریم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو می‌گوید از مسئولان مشهدی درخواست کرد تا ورزشگاه امام رضا همچنان از بازی‌های این تیم میزبانی کند.

ورزش سه: محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: بازی سختی پیش رو داریم. با استقلالی بازی داریم که در آسیا آوازه همه است. کلی طرفدار دارد و دوست‌داشتنی است.

او سپس در مورد شرایط شهر خودرو بیان کرد: ما تیمی جوان و باانگیزه در اختیار داریم و می‌خواهیم در زمین خود با ارائه بازی خوب، سه امتیاز را بگیریم. از اسم استقلال مشخص است که تیم بزرگی است. مربی و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد و همیشه مدعی قهرمانی است. آنها هم شرایط خود را دارند، اما ما هم از همین خانواده هستیم که در جامعه فوتبال حضور داریم.

نوازی با توجه به حضور رحمتی مقابل تی سابقش اضافه کرد: این اولین تجربه رحمتی است که مقابل تیم سابقش مربیگری می‌کند. برای همه استقلالی‌های عزیز و تیم خوب شهر خودروی خراسان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. امیدوارم بازی خیلی خوبی شود و بتوانیم استفاده لازم را از این مسابقه داشته باشیم.

از نوازی در رابطه با شرایط اردوی این تیم و ویروس کرونا پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: نه، خدا را شکر به مورد مشکوکی برخورد نکردیم. شرایط روانی خوبی داریم و پس از شکست برابر پرسپولیس، سه امتیاز خیلی شیرینی مقابل ذوب‌آهن گرفتیم. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم. هیچ مصدوم و مشکلی نداریم و منتظر سوت آغاز مسابقه هستیم تا بازی خوبی ارائه کنیم.

از بازیکن سابق استقلال در مورد حواشی روزهای اخیر این تیم نیز پرسیده شد و او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: این موضوع در حیطه کاری من نیست، اما بسیاری از تیم‌ها در ابتدای فصل لیگ برتر دارای چنین مشکلاتی هستند. فکری جزو مربیان بزرگ فوتبال ماست و باید فرصت لازم به او داده شود.

استقلال تیمی بزرگ است و بازیکنان بزرگی دارد. هواداران خوبی پشت تیم هستند، اما باید صبر و حوصله کنند. چون استقلال از خانواده خودمان است این حرف را زدم؛ وگرنه نسبت به شهر خودرو و پیراهن آن متعهد هستم. فوتبال حرفه‌ای است و مانند همه بازیکنانی که به‌عنوان مربی با تیم سابق خود روبه‌رو می‌شوند، باید برای آینده خودمان رزومه جمع کنیم. با این حال برای استقلال هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره مصدومان و محرومان تیمش پیش از مصاف با استقلال بیان کرد: همه بچه‌های ما اوکی هستند و هیچ مصدومی نداریم. ان‌شاءالله سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.

از نوازی در رابطه با عملکرد داوری و اینکه آیا داور تحت تاثیر هجمه ها قرار می گیرد یا خیر، عنوان کرد: توکل ما به خداست. کسی که سوت بازی را می‌زند، وظیفه و قانونی دارد و امیدوارم تیم را با آرامش هدایت کنیم تا حاشیه‌ای ایجاد نشود. حتماً اتفاقات خوبی می‌افتد. تصمیمات داوری برای آنها سخت است. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و بازیکنان را سالم و با بازی خوب داشته باشیم.

نوازی درباره شرایط ورزشگاه ثامن‌الائمه و احتمال انتقال دیدارهای خانگی شهر خودرو به این ورزشگاه گفت: باشگاه باید در این باره پاسخ بدهد. ورزشگاه امام رضا یکی از وررزشگاه‌های خیلی شیک است که داخل شهر قرار دارد، اما حالا که مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شود، مشکلی بابت شلوغی ورزشگاه نداریم و می‌توانیم از ورزشگاهی که ساختیم، استفاده کنیم.

از مسئولانی که این ورزشگاه را احداث کردند، تشکر می‌کنم. حیف است بازی در ورزشگاه امام رضا برگزار نشود و دیدارها را در ورزشگاهی خارج از شهر بیندازیم که مناسب هم نیست. چند جلسه در ورزشگاه ثامن تمرین کردیم و بازی دوستانه انجام دادیم، اما فکر نمی‌کنم از لحاظ کیفی به ورزشگاه امام رضا برسد. شرایط دو ورزشگاه قابل قیاس نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج