جاباما
۱۰۶۸۸۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فراهانی: جانشین رحمتی شدن کار سختی است

امسال خیلی از تیم‌ها در سراسر جهان سراغ مربیان جوان و به روز رفتند که باشگاه ما هم از این قاعده مستثنی نیست. آقا مهدی نیاز به گفتن من ندارد. ایشان یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال ایران است.

ورزش سه: شهرخودرو لیگ بیستم را با تغییرات بسیاری آغاز کرد. از کادرفنی تا بازیکنان داخل زمین که همین، کار را برای هر مربی و بازیکنی سخت می‌کند. آنها برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارند و همین شاید باعث از دست رفتن امتیازهای باارزشی شود. میلاد فراهانی دروازه‌بان این تیم که فصل خوبی را با گل‌گهر پشت سر گذاشت حالا درون دروازه مشهدی‌ها ایستاده که البته پیش از این هم سابقه‌اش را داشته است. اما این‌ بار شرایط تا حدودی متفاوت خواهد بود؛ اینکه او به جای سرمربی‌اش باید از دروازه تیمش حفاظت کند.

پیروزی باارزشی را مقابل ذوب‌آهن به دست آوردید. البته آنها نسبت به تعداد بازیکنان کرونایی‌شان اعتراض داشتند.

بعد از باخت به پرسپولیس برای ما پیروزی در این بازی خیلی مهم بود. به همین دلیل همه تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا سه امتیاز بازی را به دست آوریم. در مورد بازیکنان کرونایی ذوب‌آهن قبل از هر چیز برای‌شان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که آقای رحمان رضایی هم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی به دست آورد. اما همین شرایط را ما هم در ابتدای فصل داشتیم که ۹ بازیکن‌مان کرونایی بودند. به هر حال این اتفاق برای تمام تیم‌های سراسر دنیا افتاده و باید با این شرایط ساخت.

سرمربی تیم شما خودش دروازه‌بان بوده است. کار کردن با مهدی رحمتی چگونه است؟

امسال خیلی از تیم‌ها در سراسر جهان سراغ مربیان جوان و به روز رفتند که باشگاه ما هم از این قاعده مستثنی نیست. آقا مهدی نیاز به گفتن من ندارد. ایشان یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال ایران و الگوی ورزشی خیلی از جوان‌ترها بوده که همین موضوع کار را برای من خیلی سخت می‌کند. بخصوص که ایشان تا همین فصل قبل هم درون دروازه شهرخودرو بودند. البته خیلی هم خوش‌شانس بودم که سرمربی خودش دروازه‌بان بوده است. امیدوارم بتوانم تا پایان فصل این بار سنگین را به خوبی از دوشم بردارم.

فصل را با پیروزی آغاز کردید اما در ادامه تا بازی با ذوب‌آهن خوب نتیجه نگرفتید.

ببینید ما خیلی از نفرات‌مان را از دست داده بودیم و کادر فنی برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. در بازی با پیکان به خاطر یکسری مسائل مثل شرایط آب و هوایی نتیجه را واگذار کردیم. در بازی با صنعت نفت هم در حالی که پیش بودیم به دلیل همان عدم هماهنگی نتیجه تغییر کرد و نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم، اما خدا را شکر الان شرایط‌مان خوب است. شهرخودرو تیمی است که شخصیت گرفته چه از لحاظ بازیکن چه اخلاق. درست است که چند بازیکن از جمع ما جدا شده‌اند اما نباید ناامید شویم. کادر فنی هم قوت قلب ما هستند. کمی زمان می‌برد تا با همدیگر هماهنگ شویم اما با پشتکاری که کادر فنی دارد و حمایت هواداران به هماهنگی می‌رسیم و شهرخودرو مثل سال‌های قبل در لیگ می‌درخشد.

فردا هم با استقلال بازی دارید. تیمی که بعد از تساوی با صنعت نفت با حواشی زیادی روبه‌رو شد.

استقلال همیشه تیم بزرگی بوده و خواهد بود. مسائل حاشیه‌ای هم همواره اطراف تیم‌های بزرگ وجود داشته است. به نظر من این حاشیه‌ها تأثیری روی مسائل فنی‌شان نمی‌گذارد. بازی مقابل استقلال هم سخت است هم خوب. به این دلیل که انگیزه بچه‌ها خیلی بیشتر می‌شود. ما می‌دانیم که استقلال برای جبران نتایج هفته گذشته‌اش به مشهد می‌آید اما ما هم شهرخودرو هستیم و در خانه بازی می‌کنیم. همه تلاش‌مان هم این است که سه امتیاز بازی را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج