۱۰۷۶۶۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تقابل همسایه‌ها در مشهد

تیم فوتبال شهرخودرو امروز در‌حالی به مصاف تیم سایپا در مشهد می‌رود که هفته گذشته بازی قابل‌قبولی ارائه کرد و تساوی ارزشمندی در خانه تراکتور به‌دست آورد و توانست تا حدودی از شرایط بحرانی خارج شود تا حالا با انگیزه بیشتری به استقبال هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر برود.

روزنامه خراسان: تیم فوتبال شهرخودرو امروز در‌حالی به مصاف تیم سایپا در مشهد می‌رود که هفته گذشته بازی قابل‌قبولی ارائه کرد و تساوی ارزشمندی در خانه تراکتور به‌دست آورد و توانست تا حدودی از شرایط بحرانی خارج شود تا حالا با ‌انگیزه بیشتری به استقبال‌ هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر برود. شاگردان مهدی رحمتی‌ تا به این‌جای کار فراز‌و فرود‌های زیادی در کوران مسابقات داشتند و نتوانستند در قامت تیمی مدعی‌ ظاهر شوند.

هرچند‌ آن‌ها در برخی از بازی‌ها نمایش قابل‌قبولی داشتند، ولی با بدشانسی‌هایی هم مواجه بودند که باعث شد نتوانند امتیاز لازم را در‌مجموع مسابقات کسب کنند و حالا ‌ممکن است با خطر سقوط هم رو‌به‌رو شوند. شهرخودرویی‌ها از ساعت ۱۴:۴۵‌ امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان نارنجی‌پوشان سایپا هستند و بر روی کاغذ بازی نسبتا راحتی خواهند داشت. لذا باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند تا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهند.

ضعف در گلزنی

‌شهرخودرویی‌ها در‌ هفته‌های گذشته فقط توانستند ۲ برد کسب کنند که آخرین پیروزی آن‌ها مربوط به هفته پنجم مسابقات مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان است. آن‌ها در ۴ بازی اخیر نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند و در‌حال حاضر با ۹ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند. ‌نماینده فوتبال خراسان رضوی با تیم‌های میانه جدول در حدود ۳ امتیاز اختلاف دارد و در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل سایپا می‌تواند‌ چند پله صعود کند که این موضوع شرایط تیم را متحول خواهد کرد و در روحیه و‌ انگیزه بازیکنان‌ تاثیرگذار است. در هفته گذشته تغییراتی در کادر‌فنی صورت گرفته و امید روانخواه به جمع مربیان شهرخودرو اضافه شده که احتمالا شاهد تغییراتی در بازی‌های شهرخودرو خواهیم بود.

به‌هر‌حال این تیم در‌ گلزنی با ضعف‌هایی رو‌به‌رو‌ست و بازیکنان در زدن ضربات آخر دچار مشکل هستند که به مرور باید این مشکل رفع شود تا در نیم ‌فصل دوم شهرخودرویی‌ها با قدرت به میدان بروند. شاگردان رحمتی پس از ۲ شکست پشت ‌سر هم مقابل استقلال و گل‌گهر، ۲ تساوی مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور کسب کردند که ‌روند‌ مثبت و صعودی تیم را نشان می‌دهد. اما نکته مهم و قابل‌تامل در شهرخودرو، بحث ثبات است که با توجه به نتایج ضعیف شهرخودرو، مدیریت باشگاه حمایت خوبی از کادر‌فنی داشت که این موضوع در فوتبال باشگاهی ‌ما‌ کمتر دیده می‌شود. باشگاه شهرخودرو تا به این‌جای کار توانسته به خوبی از مهدی رحمتی حمایت کند و در صورت تداوم این حمایت، قطعا ‌شهرخودرویی‌ها موفق خواهند شد.

ضعف نارنجی‌پوشان

حریف امروز شهرخودرویی‌ها از تیم‌های باسابقه‌ لیگ برتر است، اما در مسابقات امسال نتایج خوبی کسب نکرده‌؛ نارنجی‌پوشان سایپا اکنون با‌‌۱۰‌امتیاز در رده یازدهم قرار دارند و بر روی کاغذ تیمی خطرناک برای شهرخودرویی‌ها محسوب نمی‌‌شوند. شاگردان ابراهیم صادقی تاکنون فقط یک برد کسب کرده‌اند و با ۷ مساوی در لیگ برتر رکورددار هستند. حسین ماهینی و محسن مسلمان از باتجربه‌های سایپایی‌ها ‌بوده و سایر بازیکنان جوان و گمنام هستند. این تیم نیز در بخش هجومی و گلزنی با ضعف‌های زیادی رو‌به‌رو‌ست. ۵ گل زده در ۹ بازی نشان می‌دهد که آن‌ها خط حمله خطرناکی ندارند و نمی‌توانند زهردار ظاهر شوند که این موضوع می‌تواند کار شهرخودرویی‌ها را آسان‌تر کند. البته این تیم تهرانی امسال جوان‌گرایی کرده و همانند شهرخودرو با تلفیقی از بازیکنان جوان و با‌تجربه پا به میدان گذاشته‌‌، اما شهرخودرویی‌ها در بازی امروز محکوم به برد هستند تا شرایط خود را بهبود ببخشند.

نوازی: هدف ما برد‌ سایپا‌ست

مربی تیم فوتبال شهرخودروی‌ خراسان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل سایپا گفت: «تمرینات فشرده‌ای‌ انجام دادیم تا بتوانیم مقابل سایپا پیروز شویم و دل هواداران را شاد کنیم.» محمد نوازی درباره این بازی افزود: «بازی با سایپا مانند همه بازی‌ها برای ما ۳ امتیاز دارد. امیدواریم بتوانیم همانند بازی با تراکتور که می‌توانستیم برنده شویم، آماده باشیم و با روحیه و ‌انگیزه بالا از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و پیروز شویم.» وی ادامه داد‌: «تیم ما با توجه به شرایط جدول به این ۳ امتیاز نیاز دارد. زمان کمی‌ بعد از بازی با تراکتور در‌اختیار داشتیم و تمرینات فشرده‌ای را برگزار کردیم. امیدوارم نکاتی که مهدی رحمتی به بازیکنان گفته، بتوانیم در زمین اجرا کنیم و از نقاط ضعف سایپا که شناسایی کردیم،‌ به این تیم ضربه بزنیم.

هدف اصلی ما مقابل سایپا کسب برد است تا بتوانیم هم شرایط خودمان را در جدول بهبود ببخشیم و هم هواداران مشهدی را دل شاد کنیم.» نوازی درباره محروم و مصدومان تیمش اظهار کرد: «محروم و مصدوم نداریم و شرایط بازیکنان‌مان خوب است. صادق صادقی هم به این بازی رسیده‌. امیدوارم بتوانیم از شانس‌های گلزنی که به‌دست می‌آوریم، نهایت استفاده را ببریم.» مربی تیم شهرخودرو درباره فشردگی بازی‌های لیگ برتر نیز تصریح کرد: «از لحاظ کیفیتی و تمرینی تاثیرگذار است.

بعد از بازی با تراکتور، یک روز ریکاوری داشتیم و یک روز هم به بازیکنان استراحت دادیم تا‌ از لحاظ تغذیه‌ای و بدنی به بازی با سایپا برسند و زمان مناسبی برای تمرین نداشتیم. اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشند، هیچ تیمی ضربه نمی‌خورد. رفت‌وآمدها تیم‌ها را دچار مشکل می‌کند و این اذیت‌‌کننده است. اگر فاصله بازی‌ها همان ۶ یا ۷ روز باشد، تیمی ضرر نمی‌‌بیند.»‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج