اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۸۵۶۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بغض میلیچ شکست: دوران سختی را سپری کردیم

مربی صربستانی ذوب‌آهن اصفهان برد تیمش برابر نساجی مازندران که نخستین پیروزی این تیم در ۱۳ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر بود را ناشی از تلاش بازیکنانش در داخل زمین حریف دانست.

خبرورزشی: مربی صربستانی ذوب‌آهن اصفهان برد تیمش برابر نساجی مازندران که نخستین پیروزی این تیم در ۱۳ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر بود را ناشی از تلاش بازیکنانش در داخل زمین حریف دانست.

میلیچ چرچیچ، پس از برد ذوب آهن برابر نساجی مازندران در قائمشهر گفت: تیم ما در این دیدار بازی خوبی را در برابر تیم نساجی مازندران یکی از تیم های خوب شهرستانی انجام داد و توانستیم با وجود ۱۰ نفره شدن این دیدار سخت را برنده از زمین خارج شویم.

وی اضافه کرد: به صورت تیم ما روزهای سختی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت و در آخر با صبر و حوصله و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان توانستیم با کسب نخستین پیروزی در لیگ برتر از فشارها خارج شویم و امیدواریم که این روند را برای بازی های آینده نیز ادامه بدهیم. به نظرم تیم ما با این پیروزی و کسب سه امتیاز خارج از خانه به نوعی احیاء شد و از این پس در برابر تمام تیم ها حرف های زیادی برای گفتن دارد.

فرصت زمانی زیادی برای جبران شکست های گذشته داریم و با این پیروزی تا حدودی از خط قرمز سقوط نیز خارج شدیم. ما در فصل جاری رقابت های لیگ برتر با اشتباهات داوری نیز ضربه زیادی خوردیم و از این بابت نیز دوران سختی را سپری کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج