adexo3
۱۰۸۵۷۴۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شکست رقیب استقلال در جذب مدافع لیون

باشگاه الاهلی عربستان اعلام کرد که در پروژه جذب مدافع الجزایری لیون با شکست مواجه شده است.

ورزش سه: باشگاه الاهلی عربستان اعلام کرد که در پروژه جذب مدافع الجزایری لیون با شکست مواجه شده است.

باشگاه الاهلی عربستان که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه شده است، برای تقویت تیم خود در ادامه رقابت های لیگ حرفه ای عربستان و همچنین رقابت های لیگ قهرمانان، به دنبال جذب جمال بلعمری بود که این پروژه با شکست روبرو شد.

وب سایت عربستان "سعودی اسپورت" در خبری اعلام کرد که فیصل زید سخنگوی رسمی باشگاه الاهلی درخصوص آخرین تحولات مربوط به معامله جذب جمال بلعمری مدافع الجزایری لیون، اعلام کرده است که این باشگاه موفق به جذب این بازیکن نشده است.

سعودی اسپورت در ادامه نوشته است که باشگاه الاهلی به منظور به خدمت گرفتن جمال بلعمری بازیکن سابق الشباب عربستان به مدت دو فصل و نیم، وارد مذاکرات رسمی با همتای فرانسوی خود یعنی لیون شد و حتی پیشنهاد اولیه عربستانی ها برای قراردادی با حقوق سالیانه ۴ میلیون یورو نیز مورد تأیید این مدافع قرار گرفت.

سخنگوی الاهلی در ادامه گفت: باشگاه لیون پاسخ خود را برای ما ارسال کرد اما آنها حاضر به فروش بلعمری در پنجره و نقل و انتقالات زمستانی نبودند در نتیجه باشگاه الاهلی اکنون به سراغ گزینه های بعدی خود خواهد رفت و هواداران اطمینان داشته باشند که این باشگاه بازیکنان طراز اولی را جذب خواهد کرد.

پیش از این نیز سایت سعودی اسپورت در خبری مدعی شده بود که الاهلی به دنبال به خدمت گیری نسیم هنید مدافع تونسی آ.ا.ک آتن یونان است و به نظر می رسد این باشگاه پس از شکست در جذب بلعمری، سراغ این بازیکن تونسی خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج