جاباما
۱۰۸۷۶۷۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

استوری‌های یحیی برای یک داغ باورنکردنی

سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار برابر تراکتور که با برتری تیمش همراه شد، سه استوری در یادبود درگذشت بازیکنان اسبق این تیم منتشر کرد.

ورزش سه: سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار برابر تراکتور که با برتری تیمش همراه شد، سه استوری در یادبود درگذشت بازیکنان اسبق این تیم منتشر کرد.

یحیی گل محمدی یک هفته پر حادثه را دنبال کرد. ابتدا با فوت مهرداد میناوند او با بدترین شرایط روحی آماده جدال برابر ماشین سازی و هدایت تیمش شد که تصاویر منتشر شده از حال روحی او جامعه فوتبال را کاملا متاثر کرده بود. در ادامه در شرایطی که سرخ‌ها تازه پا به فرودگاه تبریز گذاشته بودند، با اعلام خبر فوت انصاریان به شوک بزرگی فرو رفتند.

یحیی گل محمدی که در بازی امروز تیمش را در منطقه فنی با پیراهنی به یاد علی انصاریان کوچ می‌کرد، درپایان این جدال که با برتری شاگردانش همراه شد، با انتشار سه استوری یاد بازیکنان اسبق و فقید تیمش را زنده نگه داشت.

استوری‌های یحیی برای یک داغ باورنکردنی

استوری اول او مربوط به تصویر از خودش با تی شرت یادبود علی انصاریان است که در آن با قرار دادن عدد هشت یاد این مدافع را زنده نگه داشته است. استوری دیگر او نیز مربوط به شادی گل جالب توجه شاگردانش با عدد هشت و تقدیم آن به علی انصاریان است و در استوری دیگر هم با قرارداد کلاژ عکس از هادی نوروزی، مهرداد اولادی، مهرداد میناوند و علی انصاریان، یاد بازیکنان اسبق و فقید تیمش را زنده نگه داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج