جاباما
۱۰۸۷۸۸۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

نگاه خشمگین یحیی به مسعود شجاعی

پرسپولیس در شرایطی روز گذشته مقابل تراکتور در تبریز به سه امتیاز دست یافت که مسعود شجاعی به شدت از باخت تیمش شاکی بود.

ورزش سه: پرسپولیس در شرایطی روز گذشته مقابل تراکتور در تبریز به سه امتیاز دست یافت که مسعود شجاعی به شدت از باخت تیمش شاکی بود.

بعد از برتری مقابل ماشین سازی، پرسپولیس اینبار راهی تبریز شد تا در روزی که در شوک درگذشت علی انصاریان قرار داشتند، برابر تراکتور قرار گیرد.

شاگردان یحیی گل محمدی که امید زیادی به کسب نتیجه در این بازی داشتند، بعد از کنترل نیمه اول در ۴۵ دقیقه دوم عملکرد متفاوت و تهاجمی از خود به جا گذاشتند. خصوصا اینکه گل دقایق ابتدایی سیدجلال حسینی در نیمه دوم این فرصت را برای آنها فراهم کرده بود تا موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف شکل دهند و اگر عملکرد درخشان محمدرضا اخباری نبود، یک برتری پرگل و یکطرفه نصیب شاگردان یحیی گل محمدی شده بود.

نگاه خشمگین یحیی به مسعود شجاعی

با این حال بعد از سوت پایان بازی مسعود شجاعی که در این فصل و بعد از پایان همکاری با علیرضا منصوریان، هدایت نیمکت تراکتور را برعهده گرفته به شدت نسبت به این شکست دور از انتظار موضع گرفت و شاکی بود. شجاعی در زمان عبور از جلوی نیمکت پرسپولیس جملاتی را به کار برد که باعث تعجب یحیی گل محمدی شد و سرمربی سرخ‌ها که انتظار چنین رفتاری را نداشت، با خویشتن داری خود از بروز یک تنش لفظی خودداری کرد.

مسعود شجاعی در زمان عبور از جلوی رختکن پرسپولیس و در حالیکه تراکتور با تک گل سیدجلال حسینی این بازی را از آن خود کرده بود، با گفتن جملاتی کنایه آمیز او در شرایطی که به شدت از عملکرد داوری در این بازی شاکی بود و با صدای بلند که یحیی گل محمدی نیز به خوبی آن را بشنود گفت: " وقتی آقای نبی میشه همه کاره فدراسیون همین میشه" یحیی که این کنایه مسعود شجاعی را به عنوان زیر سوال بردن عملکرد فنی تیمش شنیده بود، با نگاه متعجب و البته برافروخته خود تنها شجاعی را دنبال کرد و از پاسخ به وی خودداری کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داداش فقط قلعه نوعی میتونه تراکتور را سرو سامان بده یا علی دایی

    • بدون نام

      بنده خدا تیمش نیمه دوم انقدر به توپ بسته شده بود تمرکزش ریخت به هم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج