۱۰۹۰۳۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نبرد عنابی‌پوشان در شرایط بحرانی

هفته پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور طی امروز و فردا در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و هر‌کدام از تیم‌ها بدنبال ارتقا و بهبود شرایط خود در جدول رده‌بندی هستند تا با خیال راحت به تعطیلات بروند.

روزنامه خراسان: هفته پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور طی امروز و فردا در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و هر‌کدام از تیم‌ها بدنبال ارتقا و بهبود شرایط خود در جدول رده‌بندی هستند تا با خیال راحت به تعطیلات بروند. اما تیم فوتبال شهرخودرو خراسان امروز در حالی آخرین مسابقه خود را برگزار می‌کند که‌ طی یک هفته اخیر، اسیر حواشی ناشی از دستگیری مدیران مجموعه اقتصادی شهرخودرو شده‌ و متاسفانه این موضوع وضعیت تیم را دگرگون کرده که اگر اقدام قابل‌توجهی برای نجات نماینده استان صورت نگیرد، معلوم نیست‌ چه سرنوشتی در انتظار عنابی‌پوشان باشد.

شهرخودرویی‌ها از ساعت ۱۶ امروز در دیداری حساس به مصاف شاگردان جواد نکونام می‌روند که برای گرفتن امتیاز کار سختی پیش‌رو دارند؛ چرا‌که باشگاه از نظر مالکیتی دچار مشکل شده و بازیکنان دیگر ‌انگیزه لازم برای نبرد در میدان مسابقه را ندارند که همین مسئله در بازی قبلی مقابل مس رفسنجان هم بی‌تاثیر نبود‌ و منجر به شکست عنابی‌پوشان شد. به‌هر حال مهدی رحمتی اکنون هم شرایط سخت را باید تحمل کند و هم در بازی سخت امروز تیمش را به میدان بفرستد.

نیاز به اتحاد و همدلی

تیم فوتبال شهرخودرو در نیم‌فصل امسال با هدایت مهدی رحمتی فراز‌و نشیب‌های زیادی داشت و در نتیجه‌گیری دچار نوساناتی بود که باعث شد‌ در جدول رده‌بندی با خطر سقوط هم رو‌به‌رو شود‌. هرچند‌ این تیم در چند هفته اخیر نتایج‌ خوبی‌ کسب کرد، اما متاسفانه وضعیت نگران‌کننده مجموعه اقتصادی شهرخودرو، ضربه سنگینی‌ بر تیم ورزشی‌اش وارد کرد و آن را به حاشیه کشاند. وضعیت فعلی تیم اصلا مساعد نیست و نگران‌کننده شده است. تاکنون سعید جلالی‌راد و روح‌ا... سیف‌اللهی از تیم جدا شدند. این در‌حالی است که برخی دیگر از بازیکنان هم به احتمال زیاد در نیم‌فصل از شهرخودرو جدا خواهند شد و شرایط به‌مراتب سخت‌تر هم می‌شود.

کادر‌فنی از الان نگران نیم‌فصل دوم هستند؛ چرا‌که با از دست دادن بازیکنان کلیدی مقابله با حریفان در نیم‌فصل دوم سخت‌تر هم خواهد شد. تیمی که سال گذشته نماینده ایران در لیگ آسیا بود‌، حالا به سرنوشتی دچار شده که برای بقا می‌جنگند. هرچند‌ مشکل اصلی به مسائل مدیریتی و مالکیتی بر‌می‌گردد که متاسفانه همیشه تیم‌های مشهدی با چنین وضعیتی مواجه بودند و نمونه آن‌ تیم‌های ابومسلم، پیام و حتی پدیده هستند که با این مشکل مواجه بودند و دیگر اثری از آن‌ها وجود ندارد.

شرایط بحرانی

بازی‌های نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر خواهد شد و اگر بازیکنان کلیدی حفظ نشوند و از طرفی نقاط ضعف تیم ترمیم نشود، قطعا شهرخودرو جزو کاندیدای سقوط خواهد بود. لذا این روزها وظیفه مسئولان ورزشی استان سنگین‌تر خواهد بود و نیاز‌ است تا با همدلی و اتحاد در‌کنار شهرخودرو باشند تا این تیم از این وضعیت رهایی یابد. شنیده شده‌ چند روز قبل جلسه‌ای در استانداری برگزار شد و رئیس هیئت فوتبال و مدیر‌کل ورزش و جوانان برای حمایت از شهرخودرو اعلام آمادگی کردند، اما استانداری هنوز برای حمایت کامل نظر قطعی نداده‌ که امیدواریم شرایط به گونه‌ای‌ رقم بخورد تا تنها تیم لیگ برتری استان به ساحل امن برسد.

شاگردان مهدی رحمتی امروز در‌حالی به مصاف فولاد‌خوزستان می‌روند که با ۵ برد، ۳ مساوی و ۶ باخت ۱۸ امتیازی هستند و در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند. این در‌حالی است که شهرخودرو با تیم‌های تا رده چهارم جدول رده‌بندی در حد ۲ امتیاز فاصله دارد و با یک پیروزی براحتی می‌تواند تا میانه‌های جدول خود را ارتقا دهد. اما بازی امروز عنابی‌پوشان برابر فولاد خیلی سخت است و شاگردان نکونام که در رده چهارم جدول قرار دارند، بدنبال کسب ۳ امتیاز بازی هستند تا جایگاه خود را مستحکم‌تر کنند. هرچند‌ تیم فولاد در نتیجه‌گیری تا به این‌جای کار ضعیف بوده و فقط ۴ برد در کارنامه خود دارد و بیشتر بازی‌های خود را با تساوی پشت‌سر گذاشته است. به‌هر‌حال پیروزی شهرخودرویی‌ها در این بازی‌ می‌تواند در روحیه بازیکنان تاثیرگذار باشد، تا آن‌ها با خیال راحت‌تر به استقبال تعطیلات نیم‌فصل بروند.

در‌خواست رحمتی از استاندار

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو با اشاره به شرایط سخت باشگاه گفت: «از نظر فنی تمرینات خوبی را در مشهد برگزار کردیم و نفراتمان شرایط فنی ایده‌آلی دارند. اما از نظر روحی‌و روانی به‌دلیل اتفاقاتی که در مجموعه مدیریتی باشگاه رخ داده‌، اعضای تیم‌ نگران‌‌ هستند که این شرایط ما را کمی سخت می‌کند.» رحمتی در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی مدیران استانی چه حمایتی انجام می‌دهند، افزود: «آنچه می‌توانم بگویم این‌که شرایط‌مان بسیار سخت است. نیم‌فصل در پیش است و حدودا ٥-٦ بازیکن ما با پیشنهادات خوب تیم‌های متمول و بزرگ لیگ برتری روبه‌رو شده‌اند. من نگران جدایی بازیکنانم هستم و از همین‌طریق از مسئولان استان درخواست می‌کنم همراهی کرده و مشکلات را رفع کنند، چون در صورت عدم حل مشکلات و جدایی بازیکنان، همه باید به مردم عزیز و هواداران دوست‌داشتنی مشهدی و خراسانی پاسخگو باشند.‌‌

ما بارها گفته‌ایم تیم برای یک‌‌ نفر نیست و این تیم متعلق به همه مشهدی‌هاست.» رحمتی افزود: «گویا جلساتی برای حل مشکلات تیم در استانداری خراسان‌رضوی برگزار شده و از نهادهای مختلف در جلسات حضور داشتند. درخواستم این است که با توجه به این‌که زمان زیادی برای جلوگیری از جدایی بازیکنان نداریم، استانداری در‌کنار هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان برای این‌که بتوانند به تیم کمک کنند، مجوزهای لازم را صادر کنند که البته با شناختی که از آقای دکتر معتدمیان استاندار و معاونان و مدیران ایشان دارم به حمایت آن‌ها خوشبین هستم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج