۱۰۹۱۱۰۸
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

یک نفس تا صدر؛ یک مساوی کافی است

پرسپولیس که ۳ بازی اخیرش را یک-صفر برده برای قهرمانی نیم‌فصل دیگر به همین برد‌های حداقلی هم احتیاج ندارد؛ یک مساوی برای این تیم کافی است.

روزنامه همشهری: پرسپولیس که ۳بازی اخیرش را یک-صفر برده برای قهرمانی نیم‌فصل دیگر به همین بردهای حداقلی هم احتیاج ندارد؛ یک مساوی برای این تیم کافی است

پرسپولیس با برتری مقابل پیکان به روند بردهای اقتصادی‌اش ادامه داد و با نشستن روی پله دوم در آستانه قهرمانی نیم‌فصل قرار گرفت. سرخپوشان تهران که در عزای ۲ ستاره سابق خود سیاهپوش شده‌اند از زمانی که با این رنگ به میدان می‌روند هیچ امتیازی از دست نداده‌اند. تیم یحیی گل‌محمدی آخرین بار با پیراهن قرمز به آلومینیوم اراک باخت و بعد از آن طی ۴بازی با لباس مشکی به ۴برد متوالی رسید. کسب ۱۲امتیاز از ۴پیروزی متوالی رکوردی است که هیچ تیمی در لیگ جاری به آن نرسیده است.

پرسپولیس همه این پیروزی‌ها را با اختلاف یک گل به دست آورده اما جالب این است که با همین بردهای به‌اصطلاح ناپلئونی تفاضل گل پرسپولیس از همه رقبایش بیشتر است. این تیم حالا در یک امتیازی سپاهان صدرنشین قرار دارد و اگر در تنها بازی باقیمانده از نیم‌فصل اول یک تساوی هم از گل‌گهر بگیرد با تکیه بر همان تفاضل گل، بالاتر از سپاهان به قهرمانی نیم‌فصل اول خواهد رسید.

برد دیروز پرسپولیس البته در شرایط سختی به دست آمد. پیکان مثل بازی‌های قبلی‌اش در دفاع تجمع کرده و چشم به پرتاب‌های اوت‌انداز معروفش دوخته بود. در این شرایط پرسپولیس فقط یک بار توانست با کار ترکیبی از دفاع چندلایه پیکان بگذرد و روی پاس خوب عالیشاه و ضربه تمام‌کننده نوراللهی به گل برسد. پرسپولیس با این نتیجه برای سومین بازی متوالی با زوج سیدجلال و کامیابی‌نیا در خط دفاعی کلین‌شیت کرد.

تراکتور و مس در 6ضلعی

دیروز علاوه بر بازی پرسپولیس مقابل پیکان، ۲ بازی دیگر هم برگزار شد که طی آنها تراکتور و مس رفسنجان با غلبه بر حریفان خود تعداد تیم‌های ۲۲امتیازی لیگ را دوبرابر کردند. تراکتور بعد از شکست خانگی مقابل پرسپولیس این بار به تهران آمده بود تا مقابل سایپا قرار بگیرد. این تیم در همان ۱۰دقیقه ابتدایی با گل مهرداد حیدری که در صحنه‌ای مشکوک به ثمر رسید از میزبانش عقب افتاد. در حالی که تصور می‌شد تیره‌روزی‌های مسعود شجاعی و تراکتور ادامه‌دار شده است، اما تیم تبریزی در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول کام‌بک زد و با گل‌های خانزاده و بوحمدان از میزبانش پیش افتاد.

این نتیجه در نیمه دوم هم پابرجا ماند تا تراکتور نیم‌فصل اول را با پیروزی تمام کند. همزمان در رفسنجان تیم مس مقابل ذوب آهن قرار گرفت و در حالی که بازی تا دقیقه۸۸ با نتیجه مساوی ۱-۱ پیش می‌رفت میزبان با ۲گل اسلامی‌خواه و نقی‌زاده پیروز شد تا بداقبالی‌های ذوب‌آهن بدون رحمان رضایی هم ادامه داشته باشد. مس رفسنجان با این پیروزی همانند تراکتور ۲۲امتیازی شد و در کنار آلومینیوم و گل‌گهر قرار گرفت. این تیم‌ها به همراه فولاد و نفت آبادان که ۲۳امتیازی هستند گروه فشرده‌ای را در میانه جدول (رتبه چهارم تا نهم) تشکیل داده‌اند. گروهی که ظاهرا برای کسب رتبه چهارم رقابت می‌کنند اما شاید بعضی از آنها در نیم‌فصل دوم بتوانند با یک جهش خودشان را به جمع ۳تیم برتر برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      بازی آخر هم میبریم پیش بسوی گلات

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      پرسپولیس بدون مهاجم تخصصی و یک هافبک دفاعی در دفاع مرکزی خیلی کمبودهای دیگه بازیهاشو میبره

    • یزدان

      بابامسعودداره راه هموارمیکنه

      پاسخ ها

      • جباری

        کیسه کش شما بااین همه بازیکن نمی برید؟ آن موقع بابا مسعود به ما کمک میکند تیمی به ما گل نمیتواند بزند به بابا مسعود ربط دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج