۱۰۹۴۱۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کار سخت بیرانوند برای بازگشت به قفس توری

علیرضا بیرانوند در دیدار یک‌شنبه شب تیم آنتورپ مقابل سنت‌ترویدن در لیگ بلژیک به دلیل مصدومیت، در نیمه نخست تعویض شد و با برانکارد زمین را ترک کرد. هرچند گفته می‌شد ممکن است بیرانوند چند هفته از میادین دور باشد، اما چند سایت بلژیکی مصدومیت دروازه‌بان ایرانی را جدی ندانستند.

روزنامه خراسان: علیرضا بیرانوند در دیدار یک‌شنبه شب تیم آنتورپ مقابل سنت‌ترویدن در لیگ بلژیک به دلیل مصدومیت، در نیمه نخست تعویض شد و با برانکارد زمین را ترک کرد. هرچند گفته می‌شد ممکن است بیرانوند چند هفته از میادین دور باشد اما چند سایت بلژیکی مصدومیت دروازه‌بان ایرانی را جدی ندانستند. البته با توجه به گزارشات رسیده حضور بیرانوند روز پنج‌شنبه در دیدار مقابل گلاسکو‌رنجرز در لیگ اروپا در ‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگر بیرانوند بازی نکند، دی ولف دروازه‌بان سوم و جوان آنتورپ دوباره درون دروازه خواهد بود.

اما به‌نظر می‌رسد بیرانوند علاوه‌بر مصدومیت با یک چالش جدی دیگر هم روبه‌رو شده و آن بازگشت دوباره رقیب اصلی‌اش است. گفته می‌شود بوتز تقریبا برای بازی دوباره آماده است. دروازه‌بان فرانسوی دوشنبه دوباره با سایر دروازه‌بان‌ها کار کرد و دیروز هم به تمرینات گروهی اضافه شد. دروازه‌بان فرانسوی آنتورپ مرد شماره یک این تیم پیش از مصدومیت به‌شمار می‌رفته؛ هرچند پیش از مصدومیت سرمربی آنتورپ در بازی با نیوکاسل و یک بازی در لیگ برتر بلژیک به علیرضا میدان داد و بعدها در مصاحبه‌ای از این تصمیم خود ابراز تاسف کرد.‌ این مصاحبه متاسفانه تاثیر روحی ‌‌و روانی بدی روی دروازه‌بان تیم‌‌‌ ‌ملی فوتبال ایران گذاشت که خوشبختانه در ادامه مسیر با تغییر صورت گرفته در کادر‌فنی تیم آنتورپ علیرضا بیرانوند شرایط بهتری برای حضور در ترکیب ثابت تیم آنتورپ پیدا کند. هرچند مصدومیت بوتز نقش اثرگذاری در حضور او در ترکیب این تیم بلژیکی داشت‌.

حالا با بازگشت بوتز به‌نظر می‌رسد چالش بزرگ برای علیرضا بیرانوند رخ خواهد داد و بار دیگر این دروازه‌بان فرانسوی به ترکیب تیم باز خواهد گشت. با توجه به این‌که علیرضا هم‌اکنون مصدوم است، اگر بوتز آماده بازی شود سرمربی فعلی آنتورپ تصمیمش بر استفاده از دروازه‌بان فرانسوی تیم خواهد بود، بخصوص که بوتز پیش‌تر مرد شماره یک تیم بوده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که سرمربی فعلی آنتورپ نگاه عادلانه‌تری به دروازه‌بانان تیمش دارد و این‌طور نیست که بازی دادن به علیرضا بیرانوند را اشتباه بر شمرد.

در هفته‌هایی که علیرضا بیرانوند درون دروازه آنتورپ به میدان رفته هم بازی‌های درخشان داشته و هم در یکی، دو بازی مرتکب اشتباه شده‌ که در همه بازی‌ها سرمربی تیم از وی حمایت کرد. بدون‌شک بازگشت بوتز بار دیگر بازی را برای علیرضا بیرانوند سخت خواهد کرد و با توجه به پیشینه دروازه‌بان فرانسوی شاید سرمربی آنتورپ بوتز را به علیرضا ترجیح دهد، بخصوص که این‌روزها بیرانوند مصدوم است. از سویی باید به این نکته هم اشاره کرد که در تیم‌های اروپایی تغییر دروازه‌بان به سختی صورت می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج