۱۰۹۷۲۷۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

نبرد حیثیتی فرهاد و نکو و رونمایی سرخ‌ها از ترابی

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۸ مسابقه پیگیری می‌شود و شاید مهم‌ترین نکته دیدار‌های این هفته بازگشت دوباره فرهاد مجیدی به استقلال و رونمایی از استقلال بدون فکری باشد!

روزنامه خراسان: هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۸ مسابقه پیگیری می‌شود و شاید مهم‌ترین نکته دیدارهای این هفته بازگشت دوباره فرهاد مجیدی به استقلال و رونمایی از استقلال بدون فکری باشد! بنابراین قطعا مهم‌ترین دیدار امروز تقابل تیم‌های استقلال و فولاد است، دیداری که بازی رفت آن در اهواز حواشی زیادی به‌همراه داشت و نخستین شکست فکری سرمربی سابق استقلال در این بازی رقم خورد. شاید اگر محمود فکری از هدایت استقلال برکنار نمی‌‌شد، این بازی یکی از حیثیتی‌ترین بازی‌ها برایش بود. استارت بسیاری از حاشیه‌هایی که برای استقلال و نیمکتش ایجاد شد، از مسابقه دور رفت مقابل فولاد شروع‌ و کار به الفاظ رکیک در پایان بازی کشیده شد.

البته با رفتن فکری هم حساسیت این دیدار نه تنها از بین نرفته، بلکه چند برابر شده است. آغاز به کار مجیدی در بازگشت دوباره‌اش به استقلال مقابل فولاد است، تیمی که جواد نکونام سرمربی‌اش است و ظاهرا جزو گزینه‌های هدایت آبی‌ها بوده و به دلایلی حضورش منتفی شده است! همین مسئله اگر درست باشد خود‌انگیزه و بهانه خوبی است که نکونام برای نشان دادن توانایی‌هایش و اثبات این‌که از مجیدی بهتر است، با توپ پر به مصاف تیم سابقش برود و قطعا فرهاد و شاگردانش بازی آسانی نخواهند داشت.

استقلال در این بازی که ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهد شد، داریوش شجاعیان را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و سعید مهری هم به‌دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات از همراهی تیم محروم است. اما در اردوی فولاد همه حضور دارند و چشم طرفداران این تیم به ساق‌های پاتوسی، پریرا و انصاری است تا گلزنی کنند و نتیجه بازی رفت تکرار شود. مجیدی قطعا با یک جلسه تمرین نمی‌تواند تغییر شگرفی ایجاد کند و تنها امتیاز استقلال شاید شوک مثبت ناشی از بازگشت فرهاد و بالا رفتن روحیه و‌انگیزه بازیکنان باشد تا مقابل فولاد امتیاز بگیرند.

پرسپولیس با ترابی در آبادان

صدرنشین لیگ برتر ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه تختی آبادان میهمان نفت است و با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس این تیم می‌تواند از مهدی ترابی خرید جدیدش استفاده کند. ‌کارت بازی ترابی‌ هم صادر شده و شاید یحیی امروز ترابی را در ترکیب اصلی قرار دهد و حریف را غافلگیر کند. پرسپولیس در ۵ هفته گذشته ۴ برد و تنها یک باخت کسب کرده است. از ۴ برد پرسپولیس، ۳ برد آن یک - صفر و اقتصادی بوده است. حالا که ترابی به تیم اضافه شده، هواداران انتظار دارند خط حمله سرخ‌ها جان تازه‌ای بگیرد و ترابی که فصل گذشته بهترین گلزن پرسپولیس بود، استارتش را با گلزنی به نفت بزند. بازی رفت را پرسپولیس با تک گل نعمتی از روی نقطه پنالتی به سود خود پایان داده و امیدوار است با استفاده از روحیه پایین نفتی‌ها به‌خاطر مشکلات مالی ۳ امتیاز دیگر از نفت بگیرد و در صدر جدول باقی بماند.

حمله سپاهان به صدر

سپاهان تیم دوم جدول که داعیه صدرنشینی دارد، با پیروزی مقابل استقلال و گل‌گهر حسابی روی فرم است. این درحالی است که سجاد شهباززاده مهاجم باتجربه‌اش با ۱۳ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد، امیدوار است در مصاف با آلومینیوم اراک که سرمربی‌اش را از دست داده، ۳ امتیاز دیگر کسب کند تا در صورت توقف پرسپولیس به‌‌ صدر جدول برود. در دیگر دیدارهای امروز شاهد نبرد قعرنشین‌ها خواهیم بود. ذوب‌آهن و ماشین‌سازی تبریز درحالی به مصاف هم می‌روند که مجتبی حسینی و مهدی پاشازاده به تازگی سکان هدایت تیم‌های خود را به عهده گرفته‌اند و هر دو سخت به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارند. یکی دیگر از دیدارهای امروز به دو تیم خودروساز است.

شهرخودرو که حال و روز خوبی ندارد، میزبان پیکان است که با سیستم عجیب اوت‌اندازی از حریفان زهر چشم می‌گیرد. پیکان هفته گذشته مقابل صنعت نفت با نتیجه ۲‌- صفر پیروز شد تا با روحیه خوب به مشهد برود. آن‌ها از نظر روحی بسیار آماده‌تر از شهر‌خودرو هستند و خیلی دوست دارند که از انگ ضد‌فوتبال و تاکتیک فقط اوت‌اندازی رها شوند. بعید نیست که آن‌ها به دنبال اختلاف گل زیاد بروند.

شاگردان تارتار در‌حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رتبه دهم قرار دارند. سایپا امروز میزبان نفت‌مسجد‌سلیمان است و برای دور شدن از منطقه خطر چاره‌ای بجز پیروزی ندارد. تراکتور و نساجی نیم‌فصل دوم را با تساوی آغاز کردند و برای بهبود وضعیت نیاز به برد دارند، بخصوص تراکتور با رسول خطیبی در تبریز محکوم به برد است تا صدای اعتراض هواداران بلند نشود. دربی کرمان هم امروز بین مس رفسنجان و گل‌گهر برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه جوری نوشته فرهاد و شاگردانشد۳ روز نیست تیمو تحویل گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج