۱۰۹۷۶۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتقاد بلژیکی‌ها از نوسان قلی‌زاده

هر دو بازیکن ایرانی تیم شارلروا از ابتدا در ترکیب تیم خود حضور داشتند، اما عملکرد چندان درخشانی ارائه نکردند و در اوایل نیمه دوم تعویض شدند.

روزنامه فرهیختگان: هر دو بازیکن ایرانی تیم شارلروا از ابتدا در ترکیب تیم خود حضور داشتند اما عملکرد چندان درخشانی ارائه نکردند و در اوایل نیمه دوم تعویض شدند.

شارلروا در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ بلژیک بازهم نتیجه‌ای ناامیدکننده گرفت و این‌بار برابر سنت‌ترویدن با تساوی بدون گل متوقف شد. هر دو بازیکن ایرانی این تیم از ابتدا در ترکیب تیم خود حضور داشتند اما عملکرد چندان درخشانی ارائه نکردند و در اوایل نیمه دوم تعویض شدند.

سایت «فوتبال‌نیوز» با اشاره به عملکرد قلی‌زاده در دیدارهای اخیر تیمش نوشت: «شارلروا فصل پرفرازونشیبی را سپری می‌کند و نتایج این تیم تغییرات زیادی درطول فصل داشته است. یکی از بازیکنان این تیم به‌خوبی سمبل این نوسان است و همانند تیمش بالا و پایین زیادی داشته است. علی قلی‌زاده یکی از بازیکنان خوب لیگ بلژیک است که بازی‌های درخشانی در فصول اخیر ارائه کرده است اما مثل تیمش پرفرازونشیب ظاهر شده و نتوانسته روند ثابتی داشته باشد.

این بازیکن چپ‌پا در ۳۱بازی تیمش ۷گل و ۷پاس‌گل داشته اما در هفته‌های اخیر افت زیادی کرده و از شرایط خوبش دور بوده است. پیتر فن‌دنبمت، نویسنده و روزنامه‌نگار بلژیکی درباره او می‌گوید: «در دیدارهای اخیر کمتر از قبل در ترکیب تیمش حضور داشته و به همین دلیل از فرم خوب گذشته فاصله گرفته است. این شرایط حتی باعث می‌شود انتقالش به باشگاهی بهتر و معتبرتر به‌سختی انجام شود. او باید هرچه زودتر شرایط بهتری پیدا کند تا تیمش نیز از این وضعیت خارج شود.» این وینگر باتکنیک ایرانی تا سال ۲۰۲۴ با شارلروا قرارداد دارد و درحال حاضر در سایت ترانسفرمارکت ۴میلیون یورو روی او قیمت‌گذاری شده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج