۱۰۹۹۰۰۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۲۴ ساعت تا اعلام میزبان‌های لیگ آسیا

خبرنگار عربستانی با انتشار توئیتی مدعی شد که امروز یا حداکثر فردا، تیم‌های میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهند شد.

ورزش سه: خبرنگار عربستانی با انتشار توئیتی مدعی شد که امروز یا حداکثر فردا، تیم های میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهند شد.

تنها ۳۶ روز تا آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است. هر گروه از این دوره از رقابت ها، به صورت متمرکز در یک کشور برگزار می شوند و تیم های زیادی برای کسب میزبانی، درخواست های خود را ارسال کرده اند.

در حالیکه امروز خبرهای غیررسمی از رسیدن میزبانی گروه پنجم به پرسپولیس و اعطای میزبانی گروه تراکتور به تیم الشارجه امارات در رسانه های عربی منتشر شد، حالا یک خبرنگار عربستانی با ارسال توئیتی مدعی شد امروز یا حداکثر فردا تیم های میزبان اعلام می شود.

عبدالله المرزوق خبرنگار روزنامه عکاظ عربستانی در توئیتر خود نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یا حداکثر فردا تیم های میزبان هر ۱۰ گروه از رقابت های لیگ قهرمانان را اعلام می کند. دیدارهایی که در اواسط ماه آوریل برگزار خواهد شد.

۲۴ ساعت تا اعلام میزبان‌های لیگ آسیا

لازم به ذکر است که هر 4 نماینده فوتبال ایران برای کسب میزبانی گروه های خود اعلام آمادگی کرده بودند ولی با توجه به حضور تیم های عربستانی در گروه استقلال و فولاد (در صورت صعود به مرحله گروهی)، عملا مشخص بود که این دو تیم قادر به میزبانی گروه های خود نخواهند بود.

بنا بر ادعای رسانه های عربی، میزبانی گروه دوم نیز که تراکتور در آن حضور دارد، به الشارجه امارات رسیده است و تنها پرسپولیس شانس بالایی برای میزبانی گروه خود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج