۱۰۹۹۳۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مددی: از میزبانی‌‌های عربستان تعجب کردیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: میزبانی‌‌های عربستان در لیگ قهرمانان آسیا برای ما جای تعجب داشت و از طریق فدراسیون پیگیر این موضوع خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم:‌ احمد مددی، مدیرعامل آبی‌ها بعد از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل پیکان در جام حذفی گفت: هر بازی در جام حذفی به منزله یک فینال است. امروز به بازیکنان استقلال گفتم که از همین گام اول باید مسابقات را جدی بگیرند چون هر سه جام برای ما مهم است. بچه‌ها هم از جان و دل بازی کردند.

وی درباره اینکه استقلال باید در عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و اینکه آیا به این کشور سفر می‌کند، عنوان کرد: امروز این موضوع مشخص شده و برای ما نیز جای تعجب داشت. از طریق فدراسیون پیگیر این موضوع خواهیم بود.

مددی: از میزبانی‌‌های عربستان تعجب کردیم

مددی درباره اینکه نمایندگان ایران نیز درخواست میزبانی از این مسابقات را داده بودند، یادآور شد: لابی‌های خیلی عیان سعودی‌ها در این موضوع تاثیرگذار بوده است. قطری‌ها نیز نتوانستند میزبانی بگیرند و همین مسئله می‌تواند گویای خیلی از مسائل باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال عنوان کرد: برای پرونده بودوروف پنجره‌مان بسته است و تلاش می‌کنیم پنجره را باز کنیم.

وی درباره وضعیت بازگشت میلیچ گفت: وی روز شنبه آینده به ایران می‌آید. مذاکراتی انجام شده و توافقات خوبی انجام دادیم و مطالبات میلیچ در ایران پرداخت خواهد شد.

مددی درباره جذب امین قاسمی‌نژاد، گفت: در حال مذاکره هستیم. آقای مجیدی اسم 3 نفر را داده‌اند که اجازه بدهید محرمانه بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج