۱۰۹۹۳۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاشازاده: یکی از بازیکنانمان مفقودالاثر شده است

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: قرار بود تیم را کمک کنند ولی تا به الان که هیچ کمکی نشده و کلا کار را ول کرده‌اند.

فوتبالی: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: قرار بود تیم را کمک کنند ولی تا به الان که هیچ کمکی نشده و کلا کار را ول کرده‌اند.

مهدی پاشازاده بعد از شکست سه بر صفر مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: در نیمه اول چند موقعیت داشتیم و با بی توجهی نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم با بی تجربگی چند بازیکن امیدمان، گل‌های دوم و سوم را خوردیم. از دقیقه ۷۰ نیز همه بازیکنان کم می‌آوردند چون بدنسازی نداشته ایم.

سرمربی ماشین سازی در مورد عدم رسیدگی مسئولان به این تیم از لحاظ مالی گلایه کرد و یادآور شد: در این مدت نمی‌توانیم برنامه ریزی انجام بدهیم چون وقت کافی می‌خواهد. در روز بازی سه بازیکن بزرگسال را نداریم. بازیکنی که پایش را می‌گیرد و می‌رود، جالب است که به رختکن هم نمی‌آید. بازیکنی هم که می‌تواند به تیم کمک کند، به یک باره مفقودالاثر می‌شود و هر چقدر تماس می‌گیریم انگار در دنیا اصلا نیست. چند بازیکن برای اولین بار در این فصل برای تیم بازی کردند.

پاشازاده: یکی از بازیکنانمان مفقودالاثر شده است

وی افزود: این دیدار برای ما تدارکاتی بود. ماشین سازی با بازیکنان امید و فولاد با بازیکنان خوبی هم چون فرشاد احمدزاده بازی کرد. مشکل این است که تیم ما ترکیده و چون زمان نداریم، نمی‌توانیم تیممان را جمع کنیم. بازیکن پرینت حسابش را می‌آورد و می‌گوید که در حسابم 70 هزار تومان پول دارم و چطور می‌توانم تغذیه خوبی داشته باشم؛ حتی نمی‌تواند میوه بخرد.

پاشازاده تاکید کرد: قرار بود تیم فوتبال ماشین سازی را کمک کنند ولی تا به الان که هیچ کمکی به تیم نشده و کلا تیم ما را ول کرده‌اند. ما که ایستاده ایم و کار می‌کنیم ولی مشکلات زیاد است. به کمک کادر پزشکی و سرپرست تیم، توانستیم 20 نفر بازیکن داشته باشیم. مسائل مالی حل نشود، نمی توانیم خوب بازی کنیم چون بازیکنان زن، بچه، کرایه خانه و زندگی دارند و معلوم است که تمرکز برای بازی نخواهند داشت.

وی افزود: اگر این مشکلات حل نشود، فاجعه به بار می‌آید. باید مسئولین به داد تیم ماشین سازی برسند. اگر 3 میلیارد بدهند تا خرج و مخارج رفت و برگشت بازیکنان را بدهیم. شب عید است و واقعا زشت است. بعد می‌گویند فوتبالیست‌ها خیلی پولدار هستند. بیایند ببینند که بازیکنان با چه شرایطی برای تیمشان بازی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج