adexo3
۱۰۹۹۴۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش عادل به انتخاب بهترین گزارشگر سال

تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ امشب یکی از چهره‌های برگزیده دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی بود.

ورزش سه: تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ امشب یکی از چهره‌های برگزیده دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی بود.

در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی، جایزه بهترین برنامه ورزشی سال تلویزیون طبق نظرسنجی مردم به برنامه «فوتبال ۱۲۰» رسید که از شبکه ورزش سیما در حال پخش است؛ با اعلام این جایزه، عادل فردوسی‌پور به عنوان تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ روی سن رفت و پس از خوش و بش با اعضای هیات داوران، تابلوی خوش‌نویسی را به رسم یادبود دریافت کرد.

فردوسی‌پور پس از آن در سخنانی از کوتاه از لطف مردم تشکر کرد و گفت: خوشحالم که این جایزه را از مردم عزیز گرفتم و قدردان مردم هستم؛ تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ در هنگام خروج از محل اختتامیه جشنواره، در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" از کسب جایزه امشب ابراز خوشحالی کرد و آن را به همکاران خود در برنامه فوتبال ۱۲۰ هدیه کرد.

واکنش عادل به انتخاب بهترین گزارشگر سال

عادل فردوسی‌پور که دو سال و یک روز از آخرین اجرای او در برنامه فوتبال 90 می‌گذرد و قریب به دو سال است که در صدا و سیما گزارشگری مسابقه فوتبال نداشته و در این مدت تنها فینال لیگ قهرمانان آسیا را در صفحه اینستاگرامی AFC گزارش کرده، در واکنش به اهدای جایزه بهترین گزارشگر سال به محمدرضا احمدی، ترجیح داد به سکوت خود ادامه دهد و در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: نو کامنت!

امشب و در این جشنواره، محمدرضا احمدی به عنوان بهترین گزارشگر سال انتخاب شد؛ احمدی پس از انتخاب، از مدیران ورزشی سیما انتقادات تندی را داشت و از آن‌ها گلایه کرد که چرا گزارشگران جوان و بی‌رزومه در عرصه گزارشگری فوتبال تلویزیون حضور دارند. احمدی که سابقه همکاری با عادل فردوسی‌پور در برنامه 2018 (ویژه برنامه جام جهانی روسیه) را دارد، با اشاره با حضور فردوسی‌پور در این مراسم گفت: خوشحالم که عادل فردوسی پور را دوباره دیدم و جایش خیلی خالی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج