۱۱۰۰۶۹۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

انصاری و پرسپولیس به پایان رسیدند؟

مدافع پرسپولیس پس از پنج فصل و نیم حضور در این تیم، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

ورزش سه: مدافع پرسپولیس پس از پنج فصل و نیم حضور در این تیم، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

داستان حضور محمد انصاری در پرسپولیس، ساده، کم حاشیه و بدون حرف و حدیث خاصی صورت گرفت. مدافع جوانی که پس از حضور در فجرسپاسی شیراز و شهرداری تبریز سودای ستاره شدن در سر داشت، به برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد داشته شد و پس از حضوری موفق در تمرینات پرسپولیس، مورد پسند سرمربی کروات قرار گرفت.

به این ترتیب محمد انصاری در تیر ماه سال ۱۳۹۴ با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. او در بهترین مقطع زمانی ممکن حضور در پرسپولیس را تجربه کرد و توانست زیر نظر برانکو ایوانکوویچ، دوران درخشانی را برای خود و تیمش رقم بزند. انصاری در فصل اول حضور خود ۲۰ بازی برای پرسپولیس انجام داد تا خیلی زود نشان دهد که استحقاق پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ را دارد.

دوران خوش انصاری در پرسپولیس در سال های بعد نیز ادامه داشت و این بازیکن علیرغم داشتن پیشنهادات داخلی و خارجی خوب، در فصل فصل ۹۸-۱۳۹۷ قرارداد خود را به مدت سه فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد. اوج کار انصاری در پرسپولیس در لیگ شانزدهم بود که از سمت چپ خط دفاعی به وسط منتقل شد و در نهایت پرسپولیس با ثبت کمترین گل خورده، جام قهرمانی را بالای سر برد.

و یکی از بازیکنانی بود که در هر چهار قهرمانی پرسپولیس طی چهار فصل اخیر حضور داشت اما یک مصدومیت تلخ همه چیز را تغییر داد. محمد انصاری که آخرین حضورش در ترکیب این تیم به جدال دربی در تاریخ ۲۱ دی ماه ۹۸ مربوط بود، بعد از آن با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بازی‌ها، در آغاز مجدد تمرینات دچار آسیب دیدگی رباط صلیبی شد و مدتی از تمرینات گروهی دور بود.

مدافع چپ پای پرسپولیس که طی این مدت حواشی و شایعات زیادی را پشت سر گذاشته بود، در نهایت در دیدار مقابل گل گهر سیرجان در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ بیستم برای دقایقی کوتاه به میدان رفت تا این طلسم را بشکند. یحیی گل محمدی با اشاره به این موضوع که انصاری مدت‌ها از شرایط بازی دور بوده، در دیدارهای قبلی فرصت برای سنجش آمادگی‌اش نمی‌داد اما ثبت پنج گل برابر شاگردان امیر قلعه نویی و اطمینان این تیم بابت پیروزی باعث شد تا انصاری در دقیقه ۸۷ جدال با گل گهر و با گذشت ۴۰۵ روز از آخرین بازی‌اش به ترکیب بازگردد.

علیرغم بازگشت به ترکیب پرسپولیس پس از بهبودی مصدومیت، انصاری از اقبال خوبی از سوی گل محمدی برخوردار نبود و حضور کنعانی زادگان و حسینی در خط دفاعی و جذب فرشاد فرجی عملا جایی برای او در پرسپولیس باقی نگذاشته بود. همین موضوع باعث شد تا مدافع پرسپولیس قید ادامه همکاری را زده و امروز با حضور در تمرین از هم تیمی هایش خداحافظی کند.

انصاری عصر امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافته برای فسخ قرارداد با مدیران این باشگاه مذاکره کرد. او در گفت و گوی کوتاهی که پس از حضور طولانی مدت خود در باشگاه پرسپولیس داشت گفت: صحبت هایی انجام شد و فردا آقای سمیعی در باشگاه حضور می یابند تا ببینیم انشالله چه پیش می آید.

مدافع چپ پرسپولیس پس از جلسه با مدیران این باشگاه توئیت کوتاهی منتشر کرد و نوشت:« از ماست که بر ماست...»

انصاری و پرسپولیس به پایان رسیدند؟

حال باید دید که نتیجه جلسه فردای مدافع سرخ پوشان با مدیرعامل باشگاه چه خواهد بود و در صورت نهایی شدن جدایی انصاری از پرسپولیس، این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسی

      انصاف نیست
      چیزی که تو پرسپولیسه الان پر رنگه وفاداریه

      حاجی وقتی پیشنهاد چینو داشت مردونه موند
      انصاف داشته باشین

    • بدون نام

      انصاری اگر بره هم به خودش و هم به پرسپولیس خیانت کرده شاید سرنوشت مسلمان و صادقانه و...

    • بدون نام

      مسئولین استقلال در جبران جذب آرمان رمضانی انصاری را بگیرید تا حداقل اون اشتباه بزرگ کمی کمرنگ شده باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج