۱۱۰۵۷۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرهاد، مخالف تمدید‌های دقیقه نودی

تیم فوتبال استقلال برای برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به احتمال زیاد بیست‌ودوم فروردین‌ماه راهی کشور عربستان خواهد شد.

روزنامه فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال برای برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به احتمال زیاد بیست‌ودوم فروردین‌ماه راهی کشور عربستان خواهد شد تا از ۲۶ فروردین و با برگزاری دیدار مقابل الاهلی استارت خود را در این رقابت‌ها بزند، این درحالی است که با سپری شدن هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر تقریبا دوسوم از رقابت‌های لیگ نیز سپری شده و نکته قابل‌توجه اینکه در پایان فصل جاری تعدادی از آبی‌پوشان مانند مسعود ریگی، سیدحسین حسینی، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند و چند بازیکن دیگر قراردادشان با استقلال به پایان خواهد رسید و این درحالی است که هنوز هیچ تمهیداتی برای تمدید قرارداد این دسته از بازیکنان از سوی باشگاه اندیشیده نشده است.

البته در این بین و طی چند روز گذشته برخی تلاش‌ها برای تمدید قرارداد با میلیچ، مدافع هافبک کروات استقلال صورت گرفت که این موضوع نیز به نتیجه نرسیده و به احتمال زیاد این اتفاق نیز به بعد از سفر آسیایی استقلال موکول خواهد شد، بااین‌حال از این باشگاه خبر می‌رسد که طبق تصمیم کادرفنی تکلیف بازیکنان تمدیدی استقلال طبق لیستی که فرهاد به باشگاه خواهد داد بعد از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده و مذاکرات باشگاه با بازیکنانی که در لیست سرمربی استقلال برای فصل آینده باشند، به ترتیب آغاز خواهد شد.

فصل گذشته تکلیف این دسته از بازیکنان و به‌خصوص بازیکنانی مانند دانشگر، اسماعیلی و برخی دیگر ازجمله علی کریمی تا روز آخر و حتی تا لحظه سفر استقلالی‌ها به قطر برای برگزاری ادامه رقابت‌های مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مشخص نبود و بعضا زیاده‌خواهی‌های عده‌ای از این بازیکنان کار تمدید را به لحظه آخر کشاند و همین موضوع نیز تبعاتی را برای فصل جاری ایجاد کرد. بااین‌‌حال و طبق تدابیر کادرفنی درصورتی‌که احتمالا مجیدی برای فصل آینده در جمع استقلالی‌ها ماندنی باشد، این موضوع یعنی تمدید دقیقه نودی برای فصل آینده هرگز تکرار نشده و استارت تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان فصل کارشان با استقلال به اتمام می‌رسد، زودتر از موعد مقرر خواهد خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج