۱۱۰۷۰۲۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نکونام انتقام استقلال را از العین گرفت!

نزدیکان نکونام از سخت‌گیری‌های عجیب این مربی حرف می‌زنند. از اینکه گاهی برای ساده‌ترین بازی، چه دوستانه و چه رسمی، ساعت‌های متمادی کار می‌کند.

خبرآنلاین: سال گذشته به جواد نکونام مربی جوان و آینده‌دار می‌گفتند، حالا، اما می‌توان به او گفت یک مربی موفق و نامی.
روند حرکتی این مربی در طول سال‌های گذشته، رو به بالا بوده. در خونه به خونه نتایج خوبی به دست آورد. موفق شد نساجی مازندران را بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر ببرد. در فولاد و در اولین سال حضورش با وجود تمام کمبود‌ها و مشکلات، توانست سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان را کسب کند.
نکونام انتقام استقلال را از العین گرفت!
فولاد در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هم جزو مدعیان است و معمولا برای رقبا دردسر زیادی درست می‌کند. نزدیکان نکونام از سخت‌گیری‌های عجیب این مربی حرف می‌زنند. از اینکه گاهی برای ساده‌ترین بازی، چه دوستانه و چه رسمی، ساعت‌های متمادی کار می‌کند. فرگوسن در کتاب خود به نام رهبری، دقیقا به همین نکته اشاره می‌کند. اینکه آسان گرفتن تیم‌ها، گاهی به فاجعه بزرگی منتهی می‌شود، طوری که می‌تواند در حساس‌ترین برهه قهرمانی یا موفقیت را از یک تیم بگیرد.
نکونام که در مکتب کی‌روش درس خوانده و سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا و در میان ستارگان بی نظیری، چون رونالدو، مسی، اینیستا، ژاوی، بنزما، گوتی، رونالدینیو و... بازی کرده، بی‌اندازه از این مسئله مهم مطلع است. حالا تصور کنید وقتی او بازی‌های دوستانه را جدی می‌گیرد، چه نقشه‌هایی برای دیدارهایی، چون دیدار با العین کشید؟
خبر‌های رسیده از اردوی فولاد حکایت از کار شبانه روزی نکونام داشت و دارد. او پیش از بازی العین همراه با دستیارانش معمولا تا بامداد روز بعد بیدار بودند و در زمان صرف صبحانه هم به عنوان اولین نفر در رستوران حاضر می‌شدند. همین حالا هم که فولاد به مرحله گروهی رقابت‌ها رسیده، برنامه همین است.
نکونام انتقام استقلال را از العین گرفت!
نکونام صبح امروز به بازیکنانش اعلام کرد برد مقابل العین را باید به فراموشی بسپارند، چون چالش بسیار بزرگتری در انتظار آنهاست. با این طرز تفکر و با آن کار مداوم، بیهود نبود که فولاد موفق شد حریف قدرتمند اماراتی خود را در هم بشکند. برد شیرین فولاد برای هواداران فوتبال به نوعی تداعی انتقام از العین را داشت. از آنجا که نکونام استقلالی است و همواره گزینه نیمکت این باشگاه بوده، مثل هر طرفدار دیگری از شکست ۶ بر یک آبی‌ها مقابل حریف اماراتی شوکه شده بود. از شب گذشته حالا در فضای مجازی هواداران می‌گویند نکونام انتقام استقلال را از العین گرفت، هر چند با دو گل کمتر، ولی با توجه به هزینه‌های حریف، از نظر خیلی‌ها این برد دست کمی از انتقام ندارد. البته نکونام و تیمش واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند چراکه به هر حال نمی‌خواهند در باد برد مقابل العین بخوابند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      انتقام بابا عمر استقلالیا رو گرفت خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج