اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۷۵۸۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

برای رویارویی با بهترین‌های آسیا هیجان داریم

البته متاسفانه تماشاگران شانس حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند و در غیاب آن‌ها باید به مصاف رقبا برویم. مطمئنا اگر آن‌ها را درکنار خود داشتیم در شرایط به‌مراتب بهتری برای رویارویی با این حریفان نامدار آماده می‌شدیم.

روزنامه فرهیختگان: البته متاسفانه تماشاگران شانس حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند و در غیاب آنها باید به مصاف رقبا برویم. مطمئنا اگر آنها را درکنار خود داشتیم در شرایط به‌مراتب بهتری برای رویارویی با این حریفان نامدار آماده می‌شدیم.

تیم گوای هند یکی از باشگاه‌هایی است که از ۴۰تیمی‌شدن رقابت‌های لیگ قهرمانان سود برد و توانست برای نخستین‌بار شانس حضور در مرحله گروهی این مسابقات را به‌دست آورد. هندی‌ها که بیش از این بیشتر در مسابقا AFC کاپ حضور داشتند حالا به لیگ قهرمانان رسیده‌اند و حتی با لطف عجیب AFC توانستند میزبانی گروه خود را نیز به‌دست آورند. سایت «بریج» این کشور در گزارشی از وضعیت نماینده خود در لیگ قهرمانان که حریف پرسپولیس در گروه Dاست، نوشت: «گوا نخستین دیدار خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را روز چهارشنبه برابر الریان قطر برگزار خواهد کرد.

این نخستین‌بار است که تیمی از هند توانسته به مرحله گروهی این تورنمنت راه پیدا کند و حالا گوا باید در گروهی دشوار با رقبای خود دیدار کند. این تیم در گام نخست باید رودرروی شاگردان لوران بلان فرانسوی که سابقه مربیگری در پاری‌سن‌ژرمن را در کارنامه دارد قرار گیرد. البته در این گروه آنها پرسپولیس ایران را نیز درکنار خود می‌بینند که سال گذشته موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی این مسابقات را کسب کند. گوا بی‌شک کمترین شانس را برای صعود از این گروه دارد اما قرار گرفتن درکنار تیم‌های بزرگ فوتبال آسیا به آنها این فرصت را می‌دهد تا بتوانند تجربیات خود را افزایش دهند. گوا در ترکیب خود سه بازیکن اسپانیایی و یک مدافع استرالیایی دارد که می‌تواند روی درخشش آنها در این ۶دیدار مهم حساب کند.»

هدایت این تیم هندی را خوان فراندو، سرمربی اسپانیایی و ۴۰ساله برعهده دارد که پیش از این در کشورهای مولداوی، یونان و اسپانیا سابقه حضور روی نیمکت تیم‌های مختلف را دارد و این‌بار راهی هند شده تا گوا را در تورنمنتی مهم رهبری کند. او در گفت‌وگویی درباره شرایط تیمش در این مسابقات گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم چراکه باید در یکی از معتبرترین تورنمنت‌های باشگاهی فوتبال دنیا که همانند لیگ قهرمانان اروپا و لیبرتادورس اهمیت زیادی دارد، شرکت کنیم. برای بسیاری از بازیکنان این شاید تنها فرصتی باشد که در تمام طول عمر فوتبالی‌شان نصیب آنها می‌شود و باید به‌خوبی از آن استفاده کنند.

این از آن اهدافی است که شما وقتی فوتبال را شروع می‌کنید در سر دارید و دوست دارید در مسابقات مهم حاضر شوید. ما همه برای شروع این مسابقات هیجان‌زده هستیم و امیدواریم بتوانیم برای این کشور افتخارآفرین باشیم. این اتفاق نه‌تنها برای گوا بلکه برای همه فوتبال هند اتفاق بزرگ و خاصی است و شانس این را داریم تا برابر بهترین تیم‌های آسیا خود را بسنجیم و به میدان برویم. ما هر روز در تلاش هستیم شرایط بازیکنان را بهتر کنیم و در تمرینات نکات تازه‌ای را به آنها بیاموزیم. پس از قهرمانی در لیگ هند می‌دانستم که تیم هنوز هم برای پیشرفت جا دارد و لیگ قهرمانان فرصتی است تا استعدادها و توانایی‌هایمان را نشان دهیم.»

او که تیمش به‌عنوان قهرمان لیگ هند در این مسابقات شرکت کرده در ادامه افزود: «اهداف بزرگی در سر داریم و هیچ‌گاه به این فکر نمی‌کنیم که تاکنون چه کاری انجام داده‌ایم بلکه همیشه به آینده می‌اندیشیم و به‌دنبال رسیدن به اهدافی هستیم که توانایی انجام آن را داریم. یکی دیگر از اتفاقاتی که به آن افتخار می‌کنیم و بابت آن خوشحال هستیم این است که میزبانی این گروه به ما واگذار شده و خوشحالیم که می‌توانیم برای نخستین‌بار این تورنمنت را در خانه خود برگزار کنیم.

البته متاسفانه تماشاگران شانس حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند و در غیاب آنها باید به مصاف رقبا برویم. مطمئنا اگر آنها را درکنار خود داشتیم در شرایط به‌مراتب بهتری برای رویارویی با این حریفان نامدار آماده می‌شدیم. هند حالا این فرصت را پیدا کرده که به فیفا و AFC ثابت کند توانایی میزبانی از مسابقات مهم را دارد و در آینده می‌تواند تورنمنت‌های معتبرتری را نیز در کشور خود برگزار کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایووول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج