۱۱۰۸۴۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اعتراض به رونالدو؛ نباید پیراهن باشگاه را پرت کنی!

لوکا تونی، ستاره سابق یوونتوس، پس از اینکه رونالدو پیراهن بیانکونری را در پایان بازی برابر جنوا از تن در آورد و به زمین پرتاب کرد، رفتار و منش او را زیر سوال برده است.

ورزش سه: لوکا تونی، ستاره سابق یوونتوس، پس از اینکه رونالدو پیراهن بیانکونری را در پایان بازی برابر جنوا از تن در آورد و به زمین پرتاب کرد، رفتار و منش او را زیر سوال برده است.

در پایان برد ارزشمند و حیاتی ۳-۱ یوونتوس برابر جنوا که یووه را به ۱۲ امتیازی اینتر در صدر جدول رساند، ستاره پرتغالی برای جشن گرفتن با هم تیمی هایش در زمین نماند. رونالدو با عصبانیت پیراهن مقدس بیانکونری را نیز از تن درآورد و به زمین آلیانز کوبید. هر چند رونالدو بعدا ادعا کرد که پیراهن را برای توپ جمع کن انداخته است، اما تونی حرف های او را باور ندارد.

اعتراض به رونالدو؛ نباید پیراهن باشگاه را پرت کنی!

تونی گفت: "او برای یوونتوس بسیار مهم است. او آقای گل یووه است و گل های بسیاری زده است. اما من از برخی از رفتارهای او با تیم خوشم نیامده است. به زمانی فکر می کنم که خودم بازی می کردم. من بسیرا خودخواه بودم اما با این وجود اگر گل نمی زدم باز هم در زمین می ماندم تا با هم تیمی هایم پیروزی را جشن بگیرم. ناامیدی ام را تحمل می کردم.

بی ربط به اینکه تصادف بوده یا نه، تو نباید پیراهن باشگاه را به زمین بیندازی. بعضی اوقات حتی یک قهرمان بزرگ هم باید از دیگران الگوبرداری کند."

پیرلو، سرمربی یوونتوس و هم بازی سابق تونی در تیم ملی و یووه، در واکنش به حرکت رونالدو گفته بود: "این طبیعی است. او می خواست گل بزند، مخصوصا که دید بازی جور خاصی از آب درآمد. این بخشی از رفتار قهرمانانی است که هیمشه می خواهند تاثیر خود را بر بازی بگذارند."

این اولین بار در ماه های اخیر نیست که چنین رفتارهایی از روی خشم از رونالدو سر می زند و او را زیر سوال می برد. کریستیانو در بازی تیم ملی پرتغال برابر صربستان نیز پس از اینکه گلی صحیحی که زد از سوی داور پذیرفته نشد، بازوبند کاپیتانی را از بازو باز کرد و به زمین انداخت، سپس پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی راهی رختکن شد! این رفتار رونالدو نیز با اعتراضات زیادی از سوی هم تیمی های سابق و هموطنانش رو به رو شد.

به نظر می رسد که CR7 این روزها نیاز بیشتری به کنترل خشم و یا تجدید نظر در اصول اخلاقی خود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج