adexo3
۱۱۱۶۸۵۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

کنعانی‌زادگان برای مصدومیت خود سند رو کرد

تعویض اجباری محمدحسین کنعانی زادگان در ثانیه‌های پایانی بازی اصفهان، پایان ماجرای مصدومیت این مدافع در نقش جهان نبود و هیچ بعید نیست کنعانی دربی را از دست بدهد

طرفداری: تعویض اجباری محمدحسین کنعانی زادگان در ثانیه های پایانی بازی اصفهان، پایان ماجرای مصدومیت این مدافع در نقش جهان نبود و هیچ بعید نیست کنعانی دربی را از دست بدهد

محمدحسین کنعانی زادگان که روی آخرین هجوم پرسپولیس به دروازه سپاهان دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شد، از نظر کادر پزشکی احتمال حضورش در دربی پنجاه پنجاه است اما فیلمی که این مدافع از ورم پای خود گرفته، نگرانی پرسپولیسی ها بابت غیبت احتمالی او در دربی را تشدید کرده است.

کنعانی‌زادگان برای مصدومیت خود سند رو کرد

مطابق آنچه در این فیلم می بینید مچ پای راست محمدحسین کنعانی زادگان به شدت متورم شده و هنوز معلوم نیست این ورم ظرف روزهای آینده از بین می رود یا نه؟ البته یحیی گل محمدی از تیم پزشکی پرسپولیس خواسته هرطور شده کنعانی زادگان را به دربی برسانند.

شب گذشته وقتی در آخرین دقایق وقت های تلف شده بازی اصفهان که با نتیجه یک یک به پایان رسید، محمدحسین کنعانی زادگان مقابل دروازه سپاهان، احساس درد کرد و روی زمین افتاد، سپاهانی ها به داور اعتراض کردند و مدعی شدند این بازیکن برای اتلاف وقت تمارض می کند. داور هم به تیم پزشکی دستور داد بازیکن مصدوم را از زمین بیرون ببرند.

با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت از بازی پرسپولیس و سپاهان، محمدحسین کنعانی زادگان برای آن که ثابت کند تمارض نکرده فیلمی از ناحیه متورم پای خود در اختیار رسانه طرفداری گذاشته است. در این فیلم ورم پای مدافع پرسپولیس به وضوح دیده می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج