۱۱۲۰۹۲۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آذری: فعلا زمان انتقاد از عزیزی‌خادم نیست

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر نباید از عزیزی خادم انتقاد کنیم و اجازه دهیم وی به مشکلات رسیدگی کند.

میزان: سعید آذری درباره شرایط فولاد خوزستان پیش از دیدار مقابل تراکتور اظهار داشت: اوضاع فولاد خوب است و بازی خوبی با قشقایی داشتیم و با پیروزی که در جام حذفی حاصل شد خدا را شکر شرایط روحی خوبی بر تیم حاکم شد. بعد از جام حذفی تمرینات خوبی را برای دیدار با تراکتور برگزار کردیم تا برای دیدار با آمادگی مطلوب به مصاف این تیم برویم.

وی درباره مشکلات چمن ورزشگاه شهدای فولاد که پیش از این دچار مشکلاتی شده بود، ادامه داد: وضعیت چمن ورزشگاه هم مطلوب شده است و مشکلی نیست و به حالت اولیه برگشته است.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره بازیکنان محروم و مصدوم این تیم عنوان کرد: دو مصدوم داریم که حضورشان در این دیدار در هاله‌ای از ابهام است و باید ببینیم تا فردا شرایط به چه صورتی پیش می‌رود و نظر پزشکان و کادرفنی برای حضور این نفرات در دیدار مقابل تراکتور چیست. البته یک محروم هم داریم و در ان بازی وی حضور ندارد.

آذری درباره دیدار با تراکتور در روزهایی که این تیم شرایط خوبی ندارد، گفت: تراکتور تیم بزرگی است و تحت تأثیر شرایط این تیم قرار نمی‌گیریم. دیدار با تراکتور همواره سخت بوده، چون تیم منسجم و بازیکنان خوبی دارد. باشگاه تراکتور و زنوزی سرمایه‌گذاری خوبی در فوتبال داشته‌اند و بازیکنان بزرگی جذب کرده است. تراکتور علیرغم اینکه در چند بازی آخر نتایج خوبی نگرفته است، اما تیم بزرگ، مردمی و باتجربه‌ای است که بازیکنان زیادی از این تیم در عضویت تیم ملی بوده و هستند.

وی درخصوص قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی و لغو احتمالی این قانون در آینده، عنوان کرد: در این زمینه مطالعه‌ای نداشته‌ام این اتفاقات در چند دهه اخیر کم و زیاد شده است و درمورد ساختار و عملکرد فدراسیون حرفی ندارم و باید فرصت داد تا در این شرایط عزیزی خادم به مشکلات رسیدگی کند و در صورتی که وی موفق نبود، انتقاد کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: آخرین مدارک را بار دیگر به وکلای ایتالیایی دادیم و تا اواسط هفته آینده به احتمال فراوان رای صادر خواهد شد و ما نیز دنبال باز شدن پنجره هستیم، اما یک درصد تنها شانس داریم و پیش از این نیز به این موضوع اشاره کرده بودم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      این واسه این کارا نیست دربس دراختیار کیسه وشله زرد هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج