جاباما
۱۱۲۲۴۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سلاح مخفی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی

خبرنگار فوتسال ژاپن با اشاره به اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، به احتمال دعوت دوباره از فرهاد فخیم بازیکن ۳۶ ساله به این تیم اشاره کرد.

مهر: سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در گفتگویی از فرهاد فخیم کاپیتان ۳۶ ساله تیم فوتسال مس به عنوان موثرترین بازیکن لیگ نام برد.

ناظم الشریعه در حالی این اظهارنظر را داشته است که فخیم سال‌ها پیش از تیم ملی خداحافظی کرد و عملکرد درخشانش با مس در چند دوره گذشته که منجر به چهار قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر شده، توجهات را به خود جلب کرده است.

ادعای ناظم الشریعه درباره تاثیرگذاری فخیم احتمالاً مخالفی نخواهد داشت چرا که همه کارشناسان به نقش رهبری فخیم در تیم مس و جنگندگی اش برای رسیدن به قهرمانی در این سال‌ها معترف هستند.

در این شرایط، شاید بتوان این صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتسال را چراغ سبزی برای بازگشت فخیم به تیم ملی آن هم در سن ۳۶ سالگی تلقی کرد.

«استیو هریس» خبرنگار فوتسال ژاپن که خبرها و رویدادهای فوتسال در سراسر دنیا را به دقت زیر نظر دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد که ۳۶ سالگی سن زیادی برای فخیم و حضورش در تیم ملی نیست.

او همچنین با بازانتشار صحبت‌های ناظم الشریعه درباره کاپیتان مس نوشت: «سرمربی ایران اشاره دارد که می‌توان فخیم را فراخواند. ناظم الشریعه از فرهاد فخیم بازیکن برجسته مس سونگون به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن لیگ نام برد. تعداد کمی مخالف این ادعا خواهند بود. آیا فخیم سلاح مخفی ایران -برای جام جهانی لیتوانی- خواهد بود؟»

فرهاد فخیم سال ۱۳۹۲ از تیم ملی ایران خداحافظی کرد اما از آن زمان به عملکرد خوبش در لیگ ادامه داده است.

اردوی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی از دو روز پیش آغاز شده است. ایران به عنوان یکی از پنج نماینده قاره آسیا در جام جهانی حضور خواهد داشت که شهریور و مهر ۱۴۰۰ به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج