adexo3
۱۱۲۵۸۳۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آماده‌سازی شیخ با برنامه مجیدی

درخصوص عدم بازگشت دیاباته به استناد بعضی رسانه‌ها برخی دلایل مثل عدم پرداخت معوقات مالی و مشکل صدور ویزا مطرح و این‌طور عنوان شده است که این بازیکن می‌خواهد خانواده خود را به تهران بیاورد و به‌دلیل زمانبر بودن صدور روادید، بازگشت او به تاخیر افتاده است. این درحالی است که طبق شنیده‌های «فرهیختگان» این موضوع ارتباطی به مقطع زمانی فعلی نداشته

فرهیختگان: دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از یک استراحت کوتاه‌مدت درحالی پیگیری می‌شود که خبری از شیخ دیاباته و هرویه میلیچ بازیکنان خارجی این تیم در تهران و تمرینات این تیم نیست.

درخصوص عدم بازگشت دیاباته به استناد بعضی رسانه‌ها برخی دلایل مثل عدم پرداخت معوقات مالی و مشکل صدور ویزا مطرح و این‌طور عنوان شده است که این بازیکن می‌خواهد خانواده خود را به تهران ‌بیاورد و به‌دلیل زمانبر بودن صدور روادید، بازگشت او به تاخیر افتاده است. این درحالی است که طبق شنیده‌های «فرهیختگان» این موضوع ارتباطی به مقطع زمانی فعلی نداشته و این بازیکنان بلندقامت که عنوان آقای‌گلی فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را یدک می‌کشد از مدت‌ها قبل از سفر به فرانسه این موضوع را از باشگاه درخواست کرده تا در بازگشت دوباره از این کشور به تهران این امکان فراهم باشد تا همراه با خانواده خود راهی تهران شود و این درحالی است که این موضوع همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و با وجود آنکه شیخ دیاباته طی روزهای آینده به تهران بازخواهد گشت هنوز مشخص نیست باشگاه استقلال در این خصوص چه اقدامی انجام می‌دهد و آیا شیخ همراه با خانواده خود به تهران بازخواهد گشت یا بدون آنها اما هرچه هست این درخواست دیاباته مربوط به امروز نبوده و وی از مدت‌ها قبل به‌دنبال آن بوده است تا در سفر اخیر خود به فرانسه همراه با خانواده و زن و فرزندش به تهران بازگردد.

نکته دیگر اینکه شایعه امکان فسخ قرارداد دیاباته با باشگاه استقلال به‌دلیل اینکه باشگاه به تعهدات خود درقبال پرداخت مطالبات این بازیکن عمل نکرده است نیز شنیده می‌شود. با توجه به آنکه آقای‌گل فصل گذشته فوتبال ایران به‌شدت یک بازیکن مقرراتی به‌شمار رفته و مقید به قوانین و قراردادش است به‌طور حتم او سعی می‌کند از راه مذاکره و تعامل، مشکلات فی‌مابین با باشگاه را حل‌وفصل کند و این اخبار مبنی‌بر اینکه شیخ تهدیداتی را مطرح کرده نیز طبق اعلام نزدیکانش صحت ندارد. ازسوی دیگر مهاجم شماره۷ باشگاه استقلال تا به‌امروز هیچ تخطی‌ای از قراردادش نداشته و به‌نظر می‌رسد این رفتار حرفه‌ای او با باشگاه استقلال درنهایت موجب آن خواهد شد که حتی درصورت پایان همکاری طرفین با اتمام قرارداد دیاباته با آبی‌پوشان، در یکی از معدود دفعات این باشگاه ایرانی بدون اینکه با دردسرهای حقوقی و قضایی در فیفا مواجه شود به کار خود با بازیکن اهل مالی پایان دهد.

همچنین برخی دیگر نیز از فضای غیبت شیخ در فوتبال ایران سوءاستفاده کرده و این اخبار را مطرح کرده بودند که در این مدت روابط بین دیاباته و فرهاد مجیدی تیره و تار شده و سرمربی استقلال از عملکرد دیاباته رضایت ندارد، اما با وجود آنکه باشگاه استقلال این خبر را تکذیب و از رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده بود نیز شکایت کرد، به‌نظر می‌رسد این روزها شیخ ارتباط مناسب و مطلوبی با کادرفنی استقلال و به‌ویژه مجیدی داشته و از آنجایی که بعد از دربی تمرینات قبل از تعطیلات را از دست داد و از فرم آمادگی مطلوب دور مانده و قرار بود در تهران کارهای بدنی و آمادگی جسمانی را دنبال کند، حالا در فرانسه و با برنامه‌ای که مجیدی برای او تدارک دیده، مشغول انجام تمریناتش است و به‌نظر می‌رسد به محض بازگشت او به تهران شاهد حضور یک دیاباته آماده در تمرینات استقلال باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج