۱۱۳۲۳۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حق رشد ۳۰۰هزار یورویی آذری برای ذوب‌آهن!

دادگاه عالی ورزش در حکم نهایی خود در مورد پرونده شکایت ذوب آهن از روبین کازان و شکاری، باشگاه روسی را به پرداخت ۳۰۰ هزار یورو حق رشد محکوم کرد.

ورزش سه: دادگاه عالی ورزش در حکم نهایی خود در مورد پرونده شکایت ذوب آهن از روبین کازان و شکاری، باشگاه روسی را به پرداخت ۳۰۰ هزار یورو حق رشد محکوم کرد.

رضا شکاری چهار سال پیش با ترک اردوی ذوبی‌ها به روبین کازان پیوست و این انتقال در حالی رقم خورد که پدیده ذوب آهن تنها ۱۹ سال داشت و همین موضوع سبب شد تا مدیرعامل سبزپوشان اصفهانی سعید آذری به دنبال گرفتن حق رشد از باشگاه روسی باشد و حالا در شرایطی که پست خود به عنوان مدیرعامل را از دست داده، حکم نهایی دادگاه عالی ورزش در این باره صادر شده است.

پیش از این گفته می‌شد که حکمی در حدود ۱۰۰ هزار دلار برای این پرونده صادر خواهد شد اما آنطور که در رای نهایی دادگاه عالی ورزش آمده، باشگاه روبین کازان و رضا شکاری به پرداخت ۳۰۰ هزار یورو محکوم شده‌اند.

این در حالی است که اگر باشگاه و بازیکن این رقم را به باشگاه ذوب آهن پرداخت نکنند، علاوه بر جریمه، احکام انضباطی بعدی را هم متوجه خود خواهند دید که طبق قوانین فیفا می‌تواند شامل کسر امتیاز هم شود. دادگاه CAS البته سهم بازیکن و باشگاه را جدا نکرده و مشخص نیست که این رقم به چه شکلی پرداخت خواهد شد.

سعید آذری پیش‌تر در پستی اینستاگرامی وعده پیروزی در این پرونده را داده و حتی به باشگاه هایی که قصد خرید رضا شکاری را دارند هشدار داده بود که خرید این بازیکن با مشکل مواجه خواهد شد چرا که وی بدون رضایت ذوب آهن راهی روبین کازان شده بود.

آذری که در بین هواداران فوتبال با موضوع «حق رشد» شناخته می‌شود، پیش تر بارها پرونده هایی با این مضمون را از تیمهای ایرانی بُرده بود اما حالا لایحه او برتری ویژه ای را برای ذوب آهن به همراه داشته است. شاید مهمترین پرونده پیش از این موضوع، جدال او با پرسپولیس بر سر حق رشد پیام صادقیان بود.

رقم ۳۰۰ یورویی برای باشگاه ذوب آهن، آورده ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی محسوب می‌شود و باید دید چه زمانی در اختیار این باشگاه قرار خواهد گرفت.

حق رشد ۳۰۰هزار یورویی آذری برای ذوب‌آهن!

حق رشد ۳۰۰هزار یورویی آذری برای ذوب‌آهن!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج