اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۲۳۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زمانی برای دلبری از استقلالی‌ها

امیر قلعه‌نویی در حالی این هفته با گل‌گهر سیرجان برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد که تقابل‌های او با سرخپوشان به قول خودش «دو نیمه متفاوت» داشته است.

روزنامه همشهری: امیر قلعه‌نویی در حالی این هفته با گل‌گهر سیرجان برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد که تقابل‌های او با سرخپوشان به قول خودش «دو نیمه متفاوت» داشته است. امیر در سال‌های آغازین مربیگری، متخصص نتیجه گرفتن برابر پرسپولیس بود. او پس از یک شکست نزدیک در جام حذفی با تیم دسته اولی برق تهران برابر پرسپولیس و نیز یک باخت نزدیک دیگر به‌عنوان سرمربی استقلال اهواز، ۱۲سال در هیچ رقابتی با هیچ تیمی به قرمزها نباخت. موضوع اصلا عجیب و غریب شده بود و هواداران افراطی امیر به‌شدت پز این ویژگی او را می‌دادند.

۱۲سال بعد اما در آذرماه سال ۹۳حمید درخشان این طلسم را باطل کرد و با پیروزی ۲ بر یک در داربی تهران، بالاخره مچ قلعه‌نویی را خواباند. از اینجا به بعد دیگر داستان شروع شد. باخت پشت باخت، فاجعه پشت فاجعه. امیر در بازی برگشت همان فصل هم مقابل پرسپولیس شکست خورد و دبل شد، بعد هم جایگاهش در استقلال را برای همیشه از دست داد. او با تراکتور ۳گل از پرسپولیس خورد، با ذوب‌آهن ۴گل از این تیم دریافت و همین بازی رفت امسال هم با گل‌گهر ۵گل از سرخپوشان پایتخت خورد.

اصلا این نتایج حیرت‌انگیز هستند و حالا رسیده‌ایم به جایی که شاید قلعه‌نویی باید برای خودش در حوزه فنی اعاده اعتبار کند. این بازی در کورس قهرمانی برای پرسپولیس اهمیت دارد و در کورس سهمیه برای خود گل‌گهر. بالاتر از همه اینها اما امیر نباز باید ثابت کند هنوز به‌عنوان یک مربی زنده و سرپاست و هنوز زور زخم زدن به پرسپولیس را دارد.

بهترین حریف فصل پرسپولیس

سرخپوشان صدرنشین امشب میزبان گل‌گهر هستند که بهترین پیروزی فصل را در بازی رفت تقدیم آنها کرده است
هفته بیست‌وپنجم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امشب با 3بازی آغاز می‌شود. امشب در تهران و تبریز 2 تیم قعرنشین برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند اما همه چشم‌ها به بازی سوم است که در آن گل‌گهر سیرجان به مصاف تیم صدرنشین می‌رود. شاگردان امیر قلعه‌نویی 5روز بعد از شکست مقابل استقلال باید در همان ورزشگاه به مصاف پرسپولیس بروند.

پرسپولیس - گل‌گهر

۱۳۱روز بعد از بازی رفت پرسپولیس و گل‌گهر، هنوز هم بهترین برد پرسپولیس و سنگین‌ترین شکست گل‌گهر به همان بازی برمی‌گردد و رکورد آن مسابقه در هیچ بازی دیگری برای ۲ تیم تکرار نشده است. بازی رفت این دو تیم که باید هفته دهم در سیرجان برگزار می‌شد تا انتهای نیم‌فصل عقب افتاد و به‌عنوان آخرین بازی برگزار شد که پرگل‌ترین برد نیم‌فصل اول هم در همین مسابقه رقم خورد. روز اول اسفندماه۹۹در سیرجان پرسپولیس با ۵گل از سد گل‌گهر گذشت تا قهرمانی نیم‌فصل را با فاصله‌ ۲امتیاز نسبت به سپاهان از آن خود کند. امروز هم فاصله ۲ تیم در صدر جدول دقیقا همان ۲امتیاز است و پرسپولیس برای حفظ این فاصله محکوم به پیروزی مقابل سیرجانی‌هاست.

تیم یحیی گل‌محمدی در دو سه هفته اخیر هرگز با ترکیب کامل به زمین نرفته و مشکل مصدومیت چند بازیکن اصلی همچنان این تیم را آزار می‌دهد. با وجود این گل‌گهر که هفته گذشته خیلی راحت و ساده به استقلال باخت برای پرسپولیس هم حریف دردسرسازی به‌نظر نمی‌رسد. پرسپولیس هر ۳بازی اخیرش را برده و گل‌گهر در ۴بازی اخیر فقط یک برد داشته است. تیم قلعه‌نویی با شکست به استقلال از رتبه چهارم تا رتبه ششم سقوط کرد و درصورت باختن به پرسپولیس ممکن است تا پله هفتم هم پایین برود. بعد از گل عجیبی که حقیقی در مقابل استقلال خورد ممکن است کادر فنی گل‌گهر باز هم مثل هفته‌هایی از نیم‌فصل اول قید این دروازه‌بان را بزنند و از مهرداد بشاگردی درون دروازه استفاده کنند.

تراکتور - ذوب‌آهن

از زمانی که آخرین تعطیلی لیگ به پایان رسیده و با پایان بازی‌های ملی دوباره رقابت‌های داخلی به راه افتاده تراکتور ۲بازی انجام داده و هر ۲بازی را باخته است. رسول خطیبی شکست تیمش در سوپرجام را گردن مسئولان کشوری و لشگری و... انداخت اما بعد از باخت به پدیده هیچ توضیح خاصی نداد و مسبب این باخت را معرفی نکرد! تیم جالب شهر تبریز امشب از ساعت۱۹:۱۰میزبان ذوب‌آهن است که در جدول فقط تیم دوم تبریز را پایین‌تر از خودش می‌بیند و کاملا در خطر سقوط است. ذوب‌آهن با نزدیک‌ترین تیم بالای سرش ۳امتیاز فاصله دارد و به‌شدت به کسب ۳امتیاز نیازمند است. ذوب تا به حال از لیگ برتر سقوط نکرده است.

سایپا - پدیده

سایپا هم مثل ذوب‌آهن هرگز از لیگ برتر سقوط نکرده و در هر ۲۰دوره حاضر بوده است. اما این تیم هم مثل ذوب‌آهن خطر سقوط را احساس می‌کند. اختلاف سایپا و ذوب در جدول همان ۳امتیازی است که کمیته انضباطی به سایپا اهدا کرد و این تیم را برنده بازی با پیکان دانست. فراز کمالوند که برای نجات سایپا از استقلال جدا شد از زمان آمدن به این تیم یک برد واقعی مقابل فولاد و یک برد انضباطی مقابل پیکان کسب کرده اما مقابل ماشین‌سازی و نفت آبادان فقط یک امتیاز گرفته است. پدیده هم در میانه جدول تیم فارغ‌البالی است که برد و باخت این بازی تأثیری در صعود و سقوطش نخواهد داشت. بازی رفت ۲ تیم در مشهد با گل امین قاسمی‌نژاد به سود پدیده تمام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج