۱۱۳۲۷۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فلاحت‌زاده: مدیر استقلال باید توانمند باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اید ببینیم صلاح استقلال چیست و مدیر توانمند چه کسی هست؟ فردی که واقعا به تیم کمک کند.

خبرگزاری میزان: فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص نتایج استقلال در دو بازی اخیر این تیم مقابل گل‌گهر و شهرخودرو اظهار داشت: استقلال مقابل گل گهر سیرجان و شهرخودرو بازی قشنگی نشان داد. بازیکنان به کمک غیرت، تعصبی و پاداشی که دریافت کردند بازی نسبتاً خوبی را به نمایش گذاشتند. مجیدی محبوب بازیکنان تیم است؛ اما حواشی پیرامون تیم زیاد است و روی کیفیت بازی تیم هم تاثیر خواهد گذاشت.

وی درباره تقابل سرخابی‌ها در دربی جام حذفی گفت: شرایط دربی متفاوت است اینکه بگوییم، چون فلان تیم از نظر امتیاز و شرایط بهتر است پس برنده بازی می‌شود درست نیست. در دربی‌ها جریان بازی متفاوت است. بار‌ها تیمی که در جدول و از نظر شرایط روحی و روانی به نسبت حریف ضعیف‌تر بوده در دربی پیروز شده است. فشار و توجه هواداران، قرارداد سال آینده یا دریافت پیشنهاد کاری بهتر، حیثیت بازیکنان و... باعث می‌شود بازی‌ بهتر از دو تیم شاهد باشیم. البته در حال حاضر شرایط پرسپولیس بهتر است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی می‌خواهد جایگاه خودش را حفظ کند و با کسب برد با توپ پُر به جنگ مدیرعامل و هیئت مدیره برود؛ بنابراین از جیب خودش هزینه می‌کند. البته کار مجیدی جدید نیست. زمان منصور پورحیدری شاهد این بوده‌ام که سرمربی از جیب خودش پول پرداخت کرد. این روش دیگر منسوخ شده هر چند که انگیزه ایجاد می‌کند. بد نیست، اما خوب هم نیست.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: وزارت ورزش باید مشکلات باشگاه استقلال را برطرف کند. امکانات استقلال در خور نام و شان این تیم نیست. در گذشته طرفداران ثروتمند به تیم کمک می‌کردند، اما برای درآمد استقلال باید فکری جدی شود. در انتخاب مدیرعامل لزوماً نمی‌توان به خواسته هواداران توجه کرد. چون بخشی از هواداران موافق فتح‌الله‌زاده هستند و بخش دیگر موافق دیگری و بخش دیگر موافق فرد ثالث. باید ببینیم صلاح استقلال چیست و مدیر توانمند چه کسی هست؟ فردی که واقعا به تیم کمک کند.

وی پیرامون بروز اختلاف بین هواداران استقلال و مددی، عنوان کرد: مشکلات مددی و هواداران استقلال از زمانی شروع شد که آنها از وضعیت آکادمی این باشگاه ناراضی بودند و از این بابت دل‌ چرکین شدند. هواداران دیگر مثل سابق نیستند از طریق فضای مجازی و اینترنت تمام شرایط را مقایسته می‌کنند. حتی روی میزان پرداختی‌ها و مسائل مالی تیم اشراف دارند و محاسبه می‌کنند؛ بنابراین نباید فکر کنیم آن‌ها مطلع نیستند یا از جزییات شرایط تیم اطلاع ندارند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات حضور گابریل پین به کادرفنی استقلال گفت: مگر می‌شود در قرارداد مربی بندی بگذاریم که به مرجع حل اختلاف مراجعه نکند؟! با این وضعیت مالی نه تنها کمک مربی خارجی به ایران نخواهد آمد بلکه مربی حرفه‌ای ایرانی هم حاضر به همکاری نمی‌شود. مربی حرفه‌ای ایرانی که درآمدش از این راه است، زیربار چنین شرایطی نخواهد رفت. به جز پیشکسوتان عاشق استقلال، که قصد کمک به تیم را دارند. یا شاید مربیان درجه ۳ و ۴ که می‌خواهند با کار در استقلال برای خودشان نامی دست و پا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج