اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۶۹۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ورمزیار: استقلال شایسته قهرمانی است

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان با این پیروزی مدعی اول قهرمانی در جام حذفی هستند. برد مقابل پرسپولیس اهمیت زیادی داشت و هواداران منتظر چنین لحظه خوشایندی بودند.

ایرنا: صادق ورمزیار با اشاره به پیروزی شب گذشته استقلال مقابل پرسپولیس در جام حذفی، اظهار داشت: بازی بار فنی خاصی نداشت و دو تیم از نظر فنی عملکرد خوبی نداشتند اما خوشحالم استقلال در نهایت برنده این بازی بود.

وی با اشاره به اینکه ۲ تیم برای مساوی در وقت قانونی پا به مسابقه گذاشته بودند، افزود: هر دو تیم برای نباختن پا به زمین مسابقه گذاشته بودند و با ترس و احتیاط بازی کردند و به دنبال این بودند تا مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شود.

پیشکسوت استقلال با تمجید از عملکرد بابک مرادی، خاطرنشان کرد: وقتی بابک مرادی به عنوان یار تعویضی به میدان آمد عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و یکی از بهترین‌های استقلال در شهرآورد ۹۶ بود.

ورمزیار با اشاره به عملکرد حسینی در دیدار شهرآورد تصریح کرد: «سیدحسین حسینی» بهترین بازیکن استقلال بود و با مهار پنالتی «مهدی عبدی» نقش اول را در صعود آبی‌پوشان به مرحله بعدی ایفا کرد. خوشحالم او که یکی از سرمایه‌های استقلال به حساب می‌آید به روزهای خوب خود بازگشته است.

وی با اشاره به شانس بالای استقلال برای قهرمانی در جام حذفی تاکید کرد: حالا استقلال با این پیروزی مدعی اول برای قهرمانی در جام حذفی است و این شایستگی دارد در این تورنمنت مقام اول را به دست آورد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگرچه بازی جذابی نبود اما برد پرسپولیس اهمیت زیادی داشت و هواداران استقلال منتظر چنین لحظه‌ خوشایندی بودند.

شهرآورد نود و ششم پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال روز گذشته (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در طول ۱۲۰ دقیقه گلی در برنداشت اما استقلال با برتری چهار بر سه در ضربات پنالتی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج