۱۱۴۴۲۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تصمیم ویژه فدراسیون برای فوتبال زنان

فدراسیون فوتبال در ادامه برنامه آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان، یک اردوی برون مرزی را در دستور کار قرار داده است.

ورزش سه: فدراسیون فوتبال در ادامه برنامه آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان، یک اردوی برون مرزی را در دستور کار قرار داده است.

با دعوت مریم ایراندوست از ۳۱ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زنان، آن‌ها از روز گذشته کار خود را در مرکز ملی فوتبال آغاز کرده‌اند و زیرنظر کادرفنی، آخرین دستورات تاکتیکی در فاصله یک ماه تا برگزاری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا را مرور می‌کنند.

تیم ملی فوتبال زنان ایران اواخر شهریورماه باید در گروه G مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا با تیم‌های بنگلادش و اردن مسابقه بدهد و در صورت پیروزی مقابل رقبای خود می‌تواند برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال ملی زنان ایران، به جام ملت‌های آسیا صعود کند؛ مسابقاتی که براساس برنامه‌ریزی قرار است بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی کشور هند برگزار شود.

قرار بود بنگلادش میزبانی گروه ایران را در مرحله مقدماتی برعهده داشته باشد، اما شرایط بد کرونایی و البته آب و هوایی بنگلادش در اواخر شهریورماه باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا، میزبانی کشور بنگلادش را تعلیق و کشور ازبکستان را به عنوان میزبان جدید گروه G -به عنوان یک میزبان بی‌طرف- معرفی نماید.

حالا با رایزنی‌های فدراسیون فوتبال قرار است پس از اتمام اردوی ۱۲ روزه ملی‌پوشان فوتبال زنان در مرکز ملی فوتبال که تا اواخر مردادماه در جریان خواهد بود، آن‌ها سفری به تاشکند ازبکستان داشته باشند و در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال زنان ازبکستان، آمادگی خود را محک بزنند تا هم به لحاظ فنی شرایط شاگردان ایراندوست محک زده شود و هم این‌که آن‌ها بتوانند خود را با شرایط آب و هوایی تاشکند بهتر وفق دهند.

پس از انجام این دیدار دوستانه در تاشکند، تیم ملی فوتبال زنان به تهران بازخواهد گشت و با گزینش ۲۳ بازیکن نهایی، کاروان تیم ملی فوتبال زنان اواخر شهریورماه مجدداً به ازبکستان سفر خواهد کرد تا دو مسابقه حساس مقابل بنگلادش و اردن را در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا برگزار نماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج