adexo3
۱۱۴۷۴۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دانشگر به سبک خودش در استقلال ماندگار شد!

محمد دانشگر مدافع استقلال که طی سال‌های اخیر حواشی زیادی در این تیم داشته، روز گذشته به شکل عجیبی در جمع آبی پوشان ماندگار شد.

ورزش سه: محمد دانشگر روز پر خبری را پشت سر گذاشت. مدافع آبی پوشان که حتی تا مرز یاغی شدن و حضور در پرسپولیس نیز پیش رفت و رسانه ها از مذاکرات سرخپوشان با این بازیکن و برای پر کردن جای خالی کنعانی زادگان خبر دادند، به یکباره سر از ساختمان باشگاه استقلال درآورد و با فرهاد مجیدی و مدیران این تیم به توافق رسید تا فصل بعد نیز در این تیم ماندگار شود.

دانشگر طی سالهای گذشته و در زمان حضور مربیانی چون وینفرد شفر، آندره آ استراماچونی و فرهاد مجیدی بارها به دلیل مسائل انضباطی از تمرینات تیم کنار گذاشته شد که آخرین مورد آن، به دیدار جام حذفی برابر پیکان برمیگردد که با تصمیم مجیدی او از حضور در تمرینات منع شد و این مسئله باعث شد تا مدافع آبی ها چند ماهی را از تیم دور باشد و حتی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست بدهد.

با وجود اینکه دانشگر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد، اما به دلیل عدم دریافت مطالباتش اخطاریه ای را برای مدیران باشگاه ارسال کرد و به این تیم ۱۰ روز مهلت داد تا حقوق معوقه اش را پرداخت کنند. پس از اینکه مهلت ۱۰ روزه دانشگر به استقلالی ها به پایان رسید، او روز گذشته راهی ساختمان باشگاه شد که ظاهرا با مدیران تیم به توافق نرسید.

دانشگر که با عصبانیت از دفتر باشگاه خارج شد، به ساختمان سازمان لیگ رفت و قراردادش را نیز با آبی پوشان فسخ کرد. در همان ساعات خبر مذاکره مدیربرنامه های این بازیکن با پرسپولیس به گوش رسید و این بازیکن برای ساعاتی به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شد.

پس از گذشت دقایقی، این مدافع جنجالی یک بار دیگر در ساختمان باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و پس از گفتگو با فرهاد مجیدی، راضی شد که در جمع آبی پوشان ماندگار شود. البته این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران خبر فسخ قراردادش را تکذیب کرد اما فریبرز محمودزاده مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ با رد ادعای دانشگر اعلام کرد که او به صورت یک طرفه قراردادش با آبی پوشان را فسخ کرده و چنانچه خواستار حضور در این تیم است، باید دوباره با استقلال قرارداد جدیدی را به امضا برساند.

به هر شکل دانشگر که همواره و بخصوص از زمان حضور در جمع آبی پوشان رفتارهای خاص و عجیبی را از خود به نمایش گذاشته، حتی برای ماندن در استقلال نیز به سبک خودش و با واکنشی عجیب این موضوع را نهایی کرد تا مدافع جنجالی آبی های پایتخت، اینگونه در جمع شاگردان مجیدی ماندگار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج