اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۷۵۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صبر پرسپولیس برای خرید ۲ بازیکن تمام شد

همان طور که می‌دانید باشگاه پرسپولیس فرصت زیادی برای جذب دو بازیکن مد نظرش ندارد و به نظر می‌رسد صبر سرخ‌ها تمام شده باشد.

خبرورزشی: بعد از پایان لیگ بیستم که با قهرمانی پرسپولیس برای پنجمین فصل متوالی رقم خورد، جدایی ۳ بازیکن تاثیرگذار این تیم کام هواداران پرسپولیس را تلخ کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو ۳ ستاره پرسپولیس در فصل قبل بودند که از این تیم جدا شدند. پرسپولیس حدود ۳ هفته دیگر باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان برود. از همین رو یحیی گل محمدی برای مشخص شدن تکلیف بازیکنان فصل آینده خود عجله زیادی دارد.

یحیی اسامی چند بازیکن را برای اضافه کردن به تیمش به باشگاه ارائه داد تا بعد از انجام مذاکره این نفرات جذب پرسپولیس شوند. تا حالا نفراتی مثل رضا دهقانی، علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس اضافه شدند و کار پیوستن علی نعمتی به پرسپولیس هم تمام شده است.

در این بین با توجه به جدایی نوراللهی و مغانلو در دو پست‌هافبک دفاعی و مهاجم، پرسپولیسی‌ها به شدت به دنبال جذب نفرات جدید هستند. رضا اسدی‌هافبک سابق تراکتور که فصل قبل در لیگ اتریش حضور داشت گزینه یحیی گل محمدی بود ولی شنیده می‌شود مذاکرات این بازیکن با باشگاه پرسپولیس موفقیت آمیز نبوده است.

سجاد شهباززاده آقای گل لیگ بیستم هم گزینه اصلی یحیی برای خط حمله پرسپولیس است و طی روزهای گذشته مذاکراتی با پرسپولیسی‌ها انجام داد. سجاد به غیر از پرسپولیس با تیم سابقش یعنی استقلال و البته سپاهان (برای تمدید قرارداد) هم مذاکراتی را انجام داد ولی هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.

بحث بازارگرمی سر جای خود اما نکته ای که اهمیت دارد فرصت کم پرسپولیس برای جذب این نفرات و آماده سازی برای بازی با استقلال تاجیکستان است. همین موضوع باعث شده تا مدیران پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی فقط تا آخر هفته جاری برای اسدی و شهباززاده صبر خواهند کرد و در صورتی که موفق به خرید این دو بازیکن نشود، قید اسدی و شهباززاده را می‌زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج