۱۱۴۸۳۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجرای جدایی رونالدو چیست؟

کریستیانو رونالدو فکر می‌کند دورانش در یوونتوس به سر آمده، اما هنوز هم پروژه انتقالش به منچسترسیتی یا پاری‌سن‌ژرمن جدی نشده و ژرژ مندس مدیربرنامه‌هایش برای تعیین تکلیف به تورین رفته است.

خبرورزشی: رسانه‌های ایتالیایی خبر از پرواز ژرژ مندس به سمت تورین برای مذاکره با باشگاه یوونتوس در مورد آینده موکلش کریستیانو رونالدو می‌دهند.

گفته می‌شود هنوز هم پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی خواهان رونالدو هستند و مهاجم یوونتوس وسوسه شده راهی یکی از این دو تیم شود. پاری‌سن‌ژرمن ممکن است کیلیان امباپه را به رئال‌مادرید بفروشد و منچسترسیتی هم دیگر امکان خرید هری کین را ندارد.

داستان مشابهی که رسانه‌های ایتالیا، پرتغال، اسپانیا، فرانسه و انگلیس ارائه می‌دهند این است که کریستیانو فکر می‌کند دورانش در یووه به سر آمده و می‌خواهد به کارش در این تیم خاتمه دهد، ولی هیچ پیشنهادی هنوز جدی نشده.

مشکل بزرگ بر سر انتقال رونالدو حقوق فصلی ۳۰ میلیون یورویی اوست که برای باشگاه‌های بزرگ هم سنگین خواهد بود و از طرفی باشگاه یوونتوس هم خواهان ۳۰ میلیون یورو برای انتقال فوق‌ستاره ۳۶ ساله شده.

در هر صورت قرارداد رونالدو یک فصل دیگر تمام می‌شود. به همین دلیل هم حالا مندس با یک هواپیمای شخصی به ایتالیا رسیده و به خانه کریستیانو رفته تا در اولین فرصت با باشگاه مذاکره کند.

در این بین گفته شده منچسترسیتی برای انتقال رونالدو جدی‌تر است، ولی برای این که نمی‌خواهد هزینه زیادی برای آن بپردازد و حتی خواهان انتقال رایگان شده، شاید پیشنهاد معاوضه بازیکن را بدهد. در مورد پاری‌سن‌ژرمن هم گفته می‌شود حتی اگر کیلیان امباپه راهی رئال‌مادرید شود، این باشگاه جذب بازیکنی مثل روبرت لواندوفسکی را به کریستیانو رونالدو ترجیح خواهد داد.

همین موارد می‌تواند تأثیر دومینووار در نقل‌وانتقالات ایجاد کند و شاهد جابه‌جایی چند ستاره در روزهای آتی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج