۱۱۵۳۰۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منافی: استعفای سمیعی بدموقع بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شاکله تیم حفظ شده است و بازیکنان جدید هم می‌توانند با ترکیب هماهنگ شوند و باز هم مدعی قهرمانی باشیم.

خبرگزاری میزان: جواد منافی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: این بازی یکی از مهم‌ترین دیدارهای پرسپولیس است. پرسپولیس بعد از لیگ برتر ۲۰ روز استراحت داشت و تمریناتش را شروع کرد و بدون بازی رسمی به مصاف تیم مرموز استقلال تاجیکستان خواهد رفت. بازی بسیار سنگینی است، زیرا آنها در کوران مسابقات لیگ خود هستند. زمین استقلال چمن مصنوعی دارد و کار برای ما سخت است. باید حواسمان جمع باشد و با یک بازی خوب از سد این حریف سرسخت عبور کنیم.

وی درباره استعفای سمیعی از مدیریت پرسپولیس گفت: وقتی سمیعی به پرسپولیس آمد حاشیه‌ها خیلی کمتر شد و با آرامش کار کرد و مشکلات را برطرف کرد. استعفای سمیعی بدموقع بود و در این شرایط شاید به ضرر پرسپولیس باشد.

مدافع سال‌های گذشته پرسپولیس در رابطه با عملکرد این تیم در نقل و انتقالات تابستانی عنوان کرد: بازیکنان جدید با تیم هماهنگ نیستند و خیلی نمی‌توانند مقابل استقلال تاجیکستان به ما کمک کنند. خرید‌ها بر اساس نظر سرمربی بوده و امیدوارم بتوانند در لیگ به پرسپولیس کمک کنند. پُر کردن جای نوراللهی کار سختی است زیرا او بازیکن خیلی تاثیرگذاری بود. همچنین یافتن جانشین مغانلو هم سخت است و باید زمان بگذرد تا ترکیب به هماهنگی برسد. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید در حد تیم ملی باشد و بتواند زود به تیم کمک کند و اگر بخواهد ۶ ماه طول بکشد فایده ندارد.

منافی در خصوص امید به فصل بعد پرسپولیس تصریح کرد: نکنه مهم این است شاکله تیم حفظ شده است و بازیکنان جدید هم می‌توانند با ترکیب هماهنگ شوند و باز هم مدعی قهرمانی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج