۱۱۵۸۱۴۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ساکت: دور از هیاهو وارد نقل و انتقالات شدیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان سعی کرد، نقل و انتقالاتی آرام، منطقی و دور از هیاهوی کاذب عمل کنیم و تیم کاملا بر اساس نیاز‌های سرمربی و کادر فنی بسته شده است.

ایسنا: محمدرضا ساکت در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان و رونمایی از پیراهن این تیم در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در راستای آماده سازی تیم بر اساس اندیشه‌های کادر فنی و در راس آن محرم نویدکیا و البته ارزیابی‌هایی که توسط کادر فنی انجام شده بود با حمایت‌های هیئت مدیره باشگاه و مجموعه شرکت فولادمبارکه بر اساس نیاز تعدادی از بازیکنان با احترام و تقدیر از تیم جدا شدند که برای آن‌ها آرزوی موفقیت داشتیم و چند نفر نیز به صورت متعارف جذب و به مجموعه باشگاه اضافه شدند.
وی اضافه کرد: تیم در حال انجام تمرینات برای رسیدن به هماهنگی کامل است که بتوانند در لیگ برتر، جام حذفی و بازی‌های آسیایی در خور و شأن نام ایران، اصفهان و سپاهان با قدرت ظاهر شویم.
مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان افزود: از حضور و حمایت‌های رسانه‌ها و هواداران تشکر می‌کنم و به هواداران توصیه می‌کنم اخبار دقیق را از فضای مجازی باشگاه پیگیری کنند و تحت تاثیر فضای مجازی غیررسمی و مبهمی که مشخص نیست چه عقبه‌ای دارند، نباشند و همچنان به حمایت تیم بپردازند تا آن‌ها بتوانند تمام ظرفیت خود را نشان دهند.
ساکت ادامه داد: لیگ، لیگ بزرگ و سنگینی است، اما کادر فنی سپاهان و بازیکنان انگیزه لازم را دارند، باشگاه نیز بر اساس سیاست گذاری شرکت فولادمبارکه به جهت مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به شادی و نشاس جامعه و استعداد‌ها و تقویت تیم‌های برنامه‌های بسیار خوبی دارد که آن‌ها را دنبال می‌کند.
وی در خصوص نقل و انتقالات سپاهان در این فصل گفت: در نقل و انتقالات خیلی آرام، منطقی و دور از هیاهوی کاذب عمل کردیم و ضمن اینکه روش‌ها و الگو‌های جدید را در نظام نقل وانتقالات فراهم کردیم که تنها مباحث مالی در آن دخیل نبود، سعی کردیم این مسئله براساس ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی که در مجموعه مورد بررسی قرار گرفته، باشد. امیدوارم لیگ امسال با پایان یافتن کرونا در شرایط منطقی برگزار شود و بتوانیم با قدرت در بازی‌های آسیایی حاضر شویم و برای تیم‌های نماینده ایران که در این مسابقات حضور دارند نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو شاه دلال هایی ساکت، تو استاد زد و بندی ساکت، تو مافیای فوتبالی ساکت، امثال تو واسه فوتبال سم هستید سم

    • بدون نام

      بلی ماهم دیدین که شما چه غولی هستی چندین ساله فدارسیون را با تاج نابود کردی حالا رفتی سپاهان پول مردم را غارت میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج