اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۹۵۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فن‌مارویک: بازگشت VAR خوشایند نبود!

سرمربی تیم ملی امارات از شاگردان اسکوچیچ تمجید کرد و گفت که آن‌ها از لحاظ فیزیکی برتر از بازیکنان امارات بودند.

تسنیم: برت فن‌مارویک پس از شکست یک بر صفر تیم ملی امارات مقابل ایران گفت: از این باخت ناراحت هستم و معتقدم شایسته شکست نبودیم، اما بازیکنان تیم را مقصر نمی‌دانم. ناامیدی را در چهره آنها دیدم و باید تلاش کنیم بازیکنان را پیش از دیدار با عراق، از این شرایط خارج کنیم.

وی با اشاره به بخت شاگردانش برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: در دور پایانی انتخابی جام جهانی با تیم‌های سطح اول قاره آسیا روبه‌رو می‌شویم. فوتبال همین است و ما برای حفظ شانس خود برای صعود به جام جهانی می‌جنگیم. هنوز هفت بازی دیگر پیش‌رو داریم و جایگاه سوم جدول گروه هم می‌تواند ما را به جام جهانی برساند.

سرمربی تیم ملی امارات با تمجید از ملی‌پوشان کشورمان گفت: از تیمی قدرتمند شکست خوردیم که از مهره‌هایی حرفه‌ای بهره می‌برد. فرصت‌های گلزنی بسیاری را از دست دادیم و عملکرد خوبی در نیمه دوم نداشتیم. ایران از لحاظ فیزیکی از ما قوی‌تر بود و همین موضوع، تفاوت را رقم زد.

فن‌مارویک در مورد اینکه VAR تصمیم داور در اخراج شجاع خلیل‌زاده را برگرداند، خاطرنشان کرد: داور چهارم در نیمه اول به من گفت که سیستم کمک داور ویدئویی کار نمی‌کند و در نیمه دوم گفت این مشکل حل شد. متأسفانه این بازگشت برای ما خوشایند نبود و علاوه بر اینکه ما را از یک گل محروم کرد، اخراج مدافع ایران را هم لغو کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج