اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۹۸۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تماس فلاح با مجیدی؛ کپی سوارز- کومان!

محمدحسین فلاح بازیکن فصل گذشته استقلال که توسط مجیدی در لیست مازاد قرار گرفته بود، پس از باز کردن دروازه آبی های پایتخت، شادی معناداری را به نمایش گذاشت.

ورزش سه: محمدحسین فلاح بازیکن فصل گذشته استقلال که توسط مجیدی در لیست مازاد قرار گرفته بود، پس از باز کردن دروازه آبی های پایتخت، شادی معناداری را به نمایش گذاشت.

تماس فلاح با مجیدی؛ کپی سوارز- کومان!

تیم های فوتبال استقلال و پیکان ظهر امروز در دیداری دوستانه در استادیوم ایران خودرو به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید. دو تیم پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر، برای افزایش میزان آمادگی بازیکنان خود، این دیدار تدارکاتی را برپا کرده بودند.

در این دیدار، ابتدا محمد کوشکی پیکانی ها را از روی نقطه پنالتی پیش انداخت اما در ادامه ارسلان مطهری با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه میزبان را باز کرد تا نیمه اول با تساوی یک - یک به پایان برسد.

در نیمه دوم و در دقیقه 70، پس از ارسال یک توپ به روی دروازه، مدافعین استقلال دچار اشتباه شدند و رشید مظاهری نیز برای دفع توپ از دروازه خارج شد که پس از تکل مدافع آبی پوشان، توپ در مقابل دروازه خالی نصیب محمدحسین فلاح شد و او به راحتی دروازه استقلال را باز کرد.

اما نکته جالب ماجرا، شادی پس از گل فلاح بود. این بازیکن در رده های پایه استقلال رشد کرد و حتی بازوبند کاپیتانی تیم امید این تیم را بر بازو بست. او توانست در دربی امیدهای تهران دروازه پرسپولیس را نیز باز کند و فصل قبل با مربیگری آرش برهانی، قهرمان لیگ امیدها شد.

با این وجود، این بازیکن جایی در برنامه های فرهاد مجیدی نداشت و حتی نیم فصل دوم لیگ قبل در آستانه پیوستن به ماشین سازی بود که این انتقال شکل نگرفت. سرانجام در تابستان امسال و پس از برگزاری چند جلسه میان فلاح و مدیران استقلال، با اعلام عدم نیاز فرهاد مجیدی، فلاح قراردادش را با آبی های پایتخت فسخ کرد و راهی پیکان شد.

حالا او در دیداری تدارکاتی موفق شد دروازه تیم سابقش را باز کند. نکته جالب ماجرا، شادی پس از گل این بازیکن جوان بود. او بعد از اینکه موفق شد به استقلال گل بزند، حرکت چند روز پیش لوئیس سوارز را تکرار کرد. در تابستان سال گذشته بود که لوئیس سوارز بعد از گذراندن سال های فوق العاده در بارسلونا و کسب عناوین مهم با این تیم به تلخ ترین شکل ممکن باشگاه کاتالانی را ترک کرد؛ جایی که بعد از روی کار آمدن رونالد کومان، سرمربی هلندی بی نیازی خود را نسبت به این بازیکن اعلام کرد و نهایتاً سوارز راهی اتلتیکو مادرید شد.

او در دیدار چند روز پیش میان اتلتیکو و بارسلونا، گل دوم تیمش را در دقیقه 44 وارد دروازه ترشتگن کرد. با اینکه بازیکن سابق بلوگرانا شادی خاصی را انجام نداد، اما ژست پایانی لوئیس سوارز را بسیاری کنایه مستقیم او به رونالد کومان تعبیر کرده اند. مربی هلندی که سوارز از او بسیار دلخور است و اعتقاد دارد سال گذشته با یک تماس تلفنی یک دقیقه ای خبر اخراجش را به وی داد و از آن به عنوان نوعی بی احترامی یاد کرد. در شبی که کومان روی سکوها تلفنی در ارتباط با دستیارانش است، سوارز با ژست گلزنی خود برای او پیغامی ویژه داشت.

حالا امیرحسین فلاح جوان با تکرار شادی پس از گل لوئیس سوارز، به نوعی پیغام مشابهی را برای فرهاد مجیدی ارسال کرده است. بازیکنی که از رده های پایه استقلال فوتبالش را آغاز کرد، انتظار داشت در تیم بزرگسالان به او نیز فرصت بیشتری برای عرض اندام داده شود اما این اتفاق رخ نداد تا او پس از فسخ قرارداد، راهی پیکان شود. این شادی جالب فلاح و نسخه ایرانی حرکت ویژه سوارز، می تواند جنجالی از آب دربیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج