اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۷۱۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش سرمربی موقت بارسا به بازگشت ژاوی

سرجی بارخوان، سرمربی موقت بارسلونا، می گوید اگر لازم باشد ژاوی کمک خواهد کرد.

ورزش سه: سرجی بارخوان، سرمربی موقت بارسلونا، می گوید اگر لازم باشد ژاوی کمک خواهد کرد.

بارسلونا فردا از سری مسابقات هفته سیزدهم لالیگا در بالایدوس مهمان سلتاویگو خواهد بود. این آخرین مسابقه ای محسوب می‌شود سرجی بارخوان به عنوان سرمربی روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست زیرا دقایقی پیش مشخص شد ژاوی هرناندز بعد از کش و قوس‌های فراوان هدایت بلوگرانا را بر عهده گرفته است.

سرخیو بارخوان پیش از دیدار فردای بارسلونا برابر سلتاویگو گفت: "سلتاویگو تیمی است که فشار زیادی برای بدست آوردن توپ انجام می‌دهد و از طرف دیگر آنها در خط هافبک نیز تحرک زیادی دارند. لازم است بدانیم که باید پرس متفاوتی نسبت به دیدار در کیف داشته باشیم. ما باید سعی کنیم که توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و روی این مسئله هم کار کرده ایم."

آمدن ژاوی به بارسا : "السد بیانیه ای داده، در صورتی که بارسلونا هنوز این کار را انجام نداده است. باید منتظر باشیم تا این موضوع از ‌دو طرف مورد تایید قرار گیرد. ما رابطه خوبی داریم و با او در تماس هستم. هرگونه سوالی وجود داشته باشد من پاسخ خواهم داد تا به باشگاه کمک کنم. به هر حال این سوالی است که باید از باشگاه بپرسید. من فردا کار خودم را انجام خواهم داد."

آسیب دیدگی دمبله: "من باید تصمیم می گرفتم. بعد از بازی قبلی همه خوشحال بودیم. ما دیدیم که دمبله بازی کرد اما متأسفانه دیروز آسیب دید. اگر روز گذشته مصدوم نمی شد هیچ کس درباره اش سوال نمی پرسید. در فوتبال چنین مسائلی وجود دارد."

آخرین تجربه به عنوان سرمربی بارسا : "طبیعی است اما من این مسئله را از قبل می دانستم. در واقع می‌دانستم حضور من تاریخ انقضا دارد اما با این حال خوشحال هستم. ما برای فردا آماده خواهیم شد و می دانیم که از نظر تاریخی سلتاویگو همیشه برای ما مشکل ایجاد کرده است. با این وجود اگر مانند دیدار کیف عمل کنیم راضی خواهم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج